Fondatorii Comarket mizează pe o evaluare de 2,5 milioane de euro în 2021

Platforma Comarket, marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, a devenit operațională și a atras până acum o finanțare de 80.000 de euro în prima fază a listării pe Seedblink, după o investiție inițială a fondatorilor de 100.000 de euro și vizează o evaluare de 2,5 milioane de euro în 2021.

Fondatorii Comarket estimează că evaluarea companiei va atinge valoarea de 2,5 milioane de euro după primul an de funcționare și 5 milioane după doi ani de la momentul lansării. În prezent, evaluarea Comarket a ajuns la 1 milion de euro după ce platforma a devenit operațională.

Comarket este un marketplace digital B2B care aduce împreună profesioniștii și vânzătorii din industria ospitalității, cu scopul digitalizării și eficientizării relațiilor dintre ei. Prin eficientizarea și dezvoltarea pieței de achiziții, platforma sprijină buna desfășurare zilnică a business-urilor din ospitalitate, restaurante, cafenele și hoteluri. 

"Feedback-ul pozitiv primit până acum de la jucătorii din industrie, care realizează că platforma este mai mult decât un magazin online, un tool de vânzare și achiziție de noi clienți, plus o sursă de transparentizare pentru materii prime și investiții, ne dă încredere că planurile de dezvoltare vor fi atinse în primii doi ani de activitate”, a declarat Eugen Zbîrcea , COO și co-fondator al Comarket.

Comarket are în prezent 500 de produse listate deja în platformă și alți 80 de furnizori care oferă materii prime, ambalaje, băuturi, utilaje ăi servicii vor să listeze peste 10.000 de produse si servicii, 10% dintre acestea fiind disponibile în premieră pentru piața din România. De asemenea, peste 100 de restaurante, cafenele și hoteluri s-au înscris în platforma Comarket și vor avea acces să achiziționeze produsele listate începând cu ianuarie 2021. 

Principala problemă pe care platforma Comarket o rezolvă este faptul că activitatea de achiziții în cadrul unui business HoReCa se desfășoară în prezent fie prin vizita agentului de teren în locație, fie prin SMS, Whatsapp sau telefon către agentul de zonă. Acest proces este repetitiv, are loc zilnic, iar urmărirea unei comenzi din cele 30 săptămânale presupune de multe ori același flux, astfel încât nu există istoric, centralizare și nici detalii logistice sau paperless business.

În următorul an, obiectivul Comarket este sa strângă în platformă peste 2.000 de profesioniști, să ajungă la peste 20.000 de produse listate și să genereze comenzi în valoare de peste 1 milion jumătate de euro.

Din echipa executivă a Comarket fac parte cei trei co-fondatori ai companiei, Florin Maxim, antreprenor cu experiență de 20 de ani în industria ospitalității, Eugen Zbîrcea, executiv cu 25 de ani activi în retail la nivel C-level, și Daniel Nanboe, antreprenor IT cu peste 20 de ani de experiență în proiecte B2B.

Platforma Comarket se adresează antreprenorului mediu din HoReCa, adică un restaurant de 80 de locuri, cu 5-10 angajați din mediul urban.



Citeste si