- 11 Mai 2020
Franciza 5 to go: cum vinzi produse românești în cele 160 de cafenele din rețea
Fondatorii 5 to go, Radu Savopol și Lucian Bădilă, au anunțat campania 5 to go re:START, prin care caută branduri românești.
„Hai sa repornim economia, împreună. Noi, cei de la 5 to go ne dorim să avem pe rafturi cât mai multe produse românești, create și promovate de antreprenori români”, au spus cei doi în postările lor pe rețelele sociale.
5 to go e cea mai mare rețea de cafenele din România, cu peste 160 de sedii deschise și operaționale, cu peste 30.000 de clienți pe zi. Ei vor pune întreaga rețea la dispoziție brandurilor alese pentru listarea de produse realizate local.
Citește mai multe despre cum au mers mai departe cei de la 5 to go în materialul acesta.
De pe 5 mai, 5 to go a redeschis cafenelele sale închise în timpul stării de urgență, cu mențiunea că produsele pot fi comandate „to go”, adică de la geam, nu ai voie să stai în cafenele. Situația va continua și după 15 mai, când se încheie starea de urgență, dar business-urile din HoReCa nu se vor redeschide în afara deja tradiționalei livrări de mâncare sau ridicare a produselor din cafea de către cafenele.
Cum îi contactezi pe cei de la 5 to go ca să îți duci produsele în cafenelele lor? Le poți trimite un email la lucian@fivetogo.ro ca să discutați și să stabiliți detaliile.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go.