- 9 Februarie 2019
Fyre Festival - prezentarea care a convins investitorii să dea bani
Fyre Festival e subiectul unui documentar pe Netflix, dar și pe Hulu. Fyre voia să promoveze o platformă unde să poți să intri în contact cu vedete și să le folosești pentru promovarea brandului tău sau la un eveniment. Fyre a fost un festival de muzică, dar nu s-a mai întâmplat. Promitea cea mai exclusivistă petrecere văzută vreodată, cu artiști consacrați, catering oferit de chefi celebri, cazare în căsuțe spectaculoase pe malul oceanului, pe o insulă privată în Bahamas.
Rezultatul a fost dezastruos. Oamenii cu cumpărat toate biletele, dar la fața locului au avut de-a face cu iadul: mâncare proastă, toalete lipsă, căsuțele erau de fapt corturi de tip iglu. Organizatorul festivalului a fost arestat și condamnat la închisoare pentru fraudă.
Dar cum au convins investitorii? Alvin Hussey a publicat pe LinkedIn pitch-ul de 43 de pagini al Fyre Festival care a fost folosit pentru a convinge investitorii.
Vezi mai jos postarea și pitch deck-ul.