- 18 Mai 2021
Gravity Web Ordering, soluția care digitalizează restaurantele din România
Dacă digitalizarea unui jucător din HORECA ajunge să coste și câteva mii sau chiar zeci de mii de euro, un startup românesc aduce pe piață un serviciu prin care aceleași funcționalități sunt accesibile printr-un abonament lunar de 50 euro.
Gravity Web Ordering este o soluție software prin care restaurantele își pot deschide business-ul online, pe propriul site: Meniu Online cu funcționalitatea de comandă online.
Avantajele principale, pe lângă faptul că poate fi implementată rapid, cu un cost lunar foarte mic, este și obținerea și deținerea de către restaurant a informațiilor despre propriul client online.
Cu o astfel de soluție integrată, orice jucător din HORECA poate implementa campanii de marketing, targetul fiind atras pe propriul website, ci nu pe cele ale partenerilor.
Prin urmare, soluția adaptată inițial de multe business-uri a fost una logică, de compromis – un distribuitor extern. Însă restaurantele suferă o uniformizare, pierzând mare parte din identitate, în față brandului de distribuție. Pe lângă acest lucru, comisioanele sunt foarte mari și, uneori, greu de susținut.
“Am încercat să construim o platforma cât mai simplu de utilizat. Nu este nevoie de cunoștințe tehnice și nici de o infrastructură nouă. Întreagă soluție a fost concepută în baza cererilor venite direct de la client, testate și readaptate în baza dotărilor tehnice existente la față locului. Feedbackul clienților este unul pozitiv, iar lucrul acesta se vede și în cifre. Un restaurant care are un singur punct de desfacere poate avea constant peste 400 de comenzi online, pe lună. Recordul de până acum, noi fiind proaspăt lansați cu acest serviciu, este de peste 700 comenzi online, la nici 3 luni de la implementarea Gravity Web Ordering pe site-ul clientului”, explică și Cătălin Simion, fondator și developer la GravityLabs.
Gravity Labs a fost înființat în 2020 de o echipă de developeri cu experiență în zona de transformare digitală pentru HoReCa. Produsul e realizat în colaborare cu R-Keeper și e al doilea produs din portofoliul Gravity Labs. R-Keeper e un dezvoltator de soluții software, dar și distribuitor de hardware pentru automatizarea HoReCa. Sistemul e prezent în peste 47 de țări din întreaa lume, fiind folosit de lanțuri ca Subway, KFC, Burger King sau Dairy Queen. În România, R-Keeper e prezent în peste 800 de restaurante.