H2B, startup-ul românesc care digitalizează crearea de oferte de turism

H2B, startup-ul care susține transformarea digitală a relației dintre agențiile de turism și hotelieri, a ajuns în numai trei luni de la lansare la 350 de utilizatori, agenții și hotelieri. Promisiunea reducerii timpului de ofertare cu 90% atrage în egală măsură agențiile de turism cât și reprezentanții unităților hoteliere care au astfel posibilitatea de a se promova mult mai ușor.

Cu sprijinul soluției H2B, agențiile de turism pot realiza mai rapid pachete, din toată Romania, cu o diversitate mai mare și pot răspunde în timp real solicitărilor, economisind timpii de verificare a disponibilității, pricingului, ofertelor etc, care de cele mai multe ori înseamnă telefoane, emailuri și timp pierdut. Pentru operatorii de unități de cazare, de orice dimensiune, platforma oferă vizibilitate asupra contractării spațiilor și promovarea către agențiile de turism și, implicit, către clienții finali.

“Echipa H2B lucrează de aproape 10 ani în turism iar soluția identificată este de tip win-win-win. În primul rând unitățile hoteliere au vizibilitate mai mare către cei care propun soluții de cazare. Agențiile au astfel vizibilitate și pot propune produse românești de calitate și inedite. Unitățile de cazare, inclusiv cele de dimensiuni mici și medii, primesc un flux mai predictibil și mai mare de clienți. Iar turiștii primesc un serviciu mai rapid, cu o mai mare diversitate”, spune Gabriela Florea, CEO al H2B.

Până la sfârșitul anului, H2B și-a propus să ajungă la peste 500 de utilizatori în rândul unităților hoteliere și 200 utilizatori agenții de turism. “După investiția proprie de 200.000 de euro, focusul nostru va fi să creștem numărul de rezervări în sistem, pentru a ne consolida poziția pe piață și pentru a valorifica tendințele din ecosistemul de turism. Indicatorul look-to-book, care este ridicat (20:1) ne arată că am identificat corect nevoile agențiilor și hotelierilor iar H2B realizează eficient legătura dintre principalii jucători din sistem”, explică  Gabriela Florea.

Comportamentul turiștilor români s-a schimbat în ultimii ani, influențat de pandemie, în sensul unei orientări crescute spre turismul intern. Românii au început să-și planifice cel puțin o vacanță în țară, descoperind locuri minunate aproape de casă. A crescut, de asemenea, gradul de încredere în agențiile de turism și în recomandările făcute de agenții de turism, iar hotelierii se pot baza pe faptul că o recomandare făcută de un agent de turism este mai directă și mai profitabilă decât o campanie de marketing pentru atragere de turiști. „O platformă ca H2B, care susține relația dintre agențiile de turism și hotelieri, crește vizibilitatea ofertelor hotelierilor și aduce un beneficiu triplu: turiștilor, hotelierilor și agențiilor”, consideră Gabriela Florea.

H2B va contribui la digitalizarea mai rapidă și mai ușoară a unităților de cazare mai mici, cum sunt pensiunile, casele de vacanță, pe lângă marile unități, pentru care digitalizarea s-a produs deja. În acest fel se simplifică accesul agențiilor de turism la produsul unic pe care îl are România, atât pentru turismul intern cât și cel extern.

 H2B este o platformă full service care digitalizează legătura dintre hotelieri și agențiile de turism. H2B a fost lansată în anul 2021, ca spin off, de o echipă cu experiență în turism și în digitalizarea domeniului. H2B este gândit ca o completare a serviciilor oferite de Travel Fuse, platforma specializată, integrată- magazin online și soluții de CRM, dedicată turismului, lansată în anul 2016, de George Cioceanu.



Citeste si