hipMenu devine foodpanda. O singură aplicație pentru toți clienții

Pllatforma de comenzi online de food delivery hipMenu, parte a grupului german Delivery Hero SE, anunță trecerea integrală la platforma foodpanda, începând cu data de 1 decembrie 2019.

Grupul german Delivery Hero SE, unul dintre cei mai mari agregatori de comenzi și livrări de mâncare la nivel global, prezent pe piața românească prin operațiunile foodpanda, a anunțat achiziția integrală a hipMenu în august 2018.

Unirea celor două servicii de food delivery într-un singur business clasează grupul german ca lider de piață detașat față de jucătorii din industrie.

De la începutul lunii decembrie, clienții care accesează platforma hipMenu vor fi redirecționați automat spre interfața foodpanda.

Aplicația de mobil hipMenu dispare de la 1 decembrie

Aplicatia de mobil nu va mai fi disponibilă pe App Store și Google Play, iar celor care au aplicația descarcată li se va afișa un ecran care îi va direcționa către aplicația foodpanda.

Procesul de integrare este aproape finalizat, cele două platforme își unesc astfel întregul serviciu de livrare.

„Procesul va aduce o serie de beneficii exclusive clienților foodpanda, precum și oferte speciale la fiecare comandă. Cu acest prilej, dorim să asigurăm atât clienții hipMenu, cât și clienții foodpanda că împreună vom identifica și crea noi oportunități de creștere și inovație”, declară Andreea Petrișor, Managing Director al foodpanda România.

Livrare în 17 orașe din țară

Prin trecerea hipMenu la foodpanda, cele două servicii de food delivery vor oferi românilor acces la restaurante în peste 17 orașe din țară, foodpanda devenind lider incontestabil al pieței de comenzi online de mâncare din marile orașe precum București, Cluj, Brașov, etc., dar și orașele în care s-a lansat anul acesta (Pitești, Craiova, Ploiești, Baia Mare, Brăila, Târgu-Mureș).

Platforma hipMenu a fost lansată în anul 2013, la Cluj-Napoca, de către Dan Klausmeier și Ciprian Costa, CTO & cofondator, cel care a avut ideea, a dezvoltat conceptul și a realizat implementarea produsului pe piața românească.

Sub umbrela campaniei de comunicare “Aceeași livrare, cealaltă culoare”, hipMenu întărește promisiunea față de clienții săi de a continua să livreze cele mai memorabile experiențe de food delivery, în cadru platformei foodpanda.



Citeste si