Huawei lansează două noi telefoane ieftine din seria Y și o nouă tabletă

Huawei a anunțat lansarea a două smartphone-uri ieftine, anume Y6P și Y5P, dar și o tableta MatePad T8.

Huawei Y6P este un smartphone cu un ecran de 6,3 inci (cu un raport ecran/corp de 88,4%) și vine cu un spațiu de stocare de 64 GB, de două ori mai mult decât versiunea de anul trecut a Y6. De asemenea, are o baterie mare de 5000 mAh ce are și funcția de reverse charging prin cablu. Deci o poți folosi ca o baterie externă pentru ați încărca alte dispozitive.

Smartphone-ul are un sistem de cameră cu trei senzori: unul principal de 13 MP (f/1.8), alături de unul de 5 MP ultrawide și unul de 2 MP pentru bokeh.



Telefonul rulează EMUI 10.1, fără aplicațiile Google preinstalate, și este disponibil la precomandă începând cu 6 mai la un preț special de 599 de lei. Oferta este valabilă până pe 25 mai, apoi prețul va crește la 799 de lei.

Compania a mai prezentat și modelul Y5P, un smartphone cu ecran de 5,45 inci cu rezoluție HD și o baterie de 3020 mAh. La interior regăsim 32 GB spațiu de stocare și 2 GB memorie RAM. Iar în ceea ce privește camerele foto, avem un senzor pe spate de 8 MP și unul în față de 5 MP.



Smartphone-ul Huawei Y5P este disponibil la precomandă începând cu 6 mai la un preț redus de 399 de lei. Oferta este valabilă până pe 25 mai, apoi prețul va crește la 599 de lei.

Huawei a anunțat și tableta MatePad T8, ce va fi disponibilă în România după 20 mai. Aceasta are un ecran de 8 inci cu o rezoluție de 1280 X 800 de pixeli, are un procesor octacore 2 GHz, o baterie de 5100 mAh și cântărește 310 grame. Are un mod numit Kids Corner dedicat copiilor, unde aceștia au acces la jocuri, aplicații, iar părinții îi pot monitoriza utilizarea, au control parental etc.



Tableta MatePad T8 va fi disponibilă la un preț de precomandă de aproximativ 500 de lei.

Huawei în România în trimestrul 1 din 2020

Vânzările Huawei pe plan local au crescut cu 10% în primul trimestru al anului 2020, în condițiile în care piața a scăzut per total cu 5% în România.

Astfel, brandul se află pe locul doi în România și are o cotă de piață de 25%. Similar cu ceea ce se întâmplă la nivel global, unde compania are o cotă de piață de 18%, sub Samsung cu 21%, dar peste iPhone cu 13%.

Per total, Huawei a vândut 1 milion de smartphone-uri în România. P40 Lite a fost cea mai de succes lansare a brandului pe plan local, iar telefonul a avut cu 56% mai multe vânzări în prima lună decât P30 Lite anul trecut. În acest prim trimestru, P30 Lite a fost cel mai bine vândut telefon al companiei la noi în țară cu peste 60.000 de unități vândute.

Reprezentanții Huawei au menționat, de asemenea, că brandul este numărul 1 în piața locală pe segmentul de tablete și pe cel de wearables.

La nivel de software, Huawei AppGallery, magazinul de aplicații al companiei, are 530 de milioane de utilizatori, dintre care 100 sunt în afara Chinei. În țară sunt 1,3 milioane de utilizatori care au descărcat aplicații din AppGallery, unde există 450 de aplicații românești.



Citeste si