- 24 Mai 2024
Iulian Stanciu, Marius Ghenea, Dumitru Nancu și mulți alții urcă pe scena dotCommerce Digital Retail Forum pe 11 iunie
dotCommerce Digital Forum 2024 este conceput pentru a aborda problemele actuale ale magazinelor online și pentru a explora tendințe, strategii de creștere și soluții de finanțare, automatizare și optimizare a afacerilor. Evenimentul pune accent pe discuții despre provocările curente din eCommerce, inovații tehnologice și tendințe emergente, îmbunătățirea experienței de cumpărare și a conversiei, precum și pe dezbateri despre scalarea în eCommerce-ului, investiții necesare și strategii eficiente.
Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, din nou în dialog cu Arthur Rădulescu
Iulian Stanciu, președinte executiv al eMAG, va dialoga și în această ediție cu Arthur Rădulescu, CEO al MerchantPro, într-una dintre cele mai anticipate dezbateri din cadrul evenimentului.
Încă de anul trecut, discuția unu-la-unu dintre cei doi a captat atenția publicului, iar anul acesta ei vor discuta despre contextul actual din eCommerce, marcat de inflație și creșterea competiției. Vor dezbate impactul acestor factori în piața locală, dar și strategiile pe care jucătorii locali din eCommerce le pot adopta pentru a-și păstra evoluția pozitivă.
„dotCommerce este gândit ca eveniment de referință care atrage magazinele online de dimensiuni medii prin oportunitatea de a învăța de la speakeri emblematici din industrie. Prin aducerea celor mai importante nume din ecommerce-ului românesc, evenimentul își propune să ofere participanților nu doar soluții inovatoare și strategii de creștere, ci și inspirație și leadership de top. Ne concentrăm, bineînțeles, pe cele mai de interes subiecte precum inovația, noile tehnologii și performanța în afaceri, alături de experiențele personale și povești inspiraționale”, precizează Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro.
Agenda dotCommerce: focus pe optimizare și scalare, dar și tactici de diferențierePrintre subiectele și temele de discuție propuse de organizatori în cadrul evenimentului se numără tendințe și provocări actuale din eCommerce, inovații și tehnologii, optimizarea experienței de cumpărare, dar și dezbateri despre strategii de retenție care funcționează, revoluționarea experienței eCommerce prin automatizare și integrarea inteligenței artificiale, soluțiile de finanțare pentru alimentarea dezvoltării și scalării, precum și povești inspiraționale ale fondatorilor de succes din eCommerce.
Agenda din acest an cuprinde și studii de caz, discuții despre loializare și diferențiere, dar și un panel dedicat soluțiilor de finanțare a creșterii unei afaceri de eCommerce. Despre finanțare vor discuta Marius Ghenea, Managing Partner Catalyst Romania, Dumitru Nancu, Director General FNGCIMM, Ciprian Ghioc, consultant cu vastă experiență în fonduri europene.
De asemenea, participanții la eveniment vor avea ocazia să interacționeze cu reprezentanți ai magazinelor online și ai altor business-uri online reputate, în timp ce reprezentanți din partea TheMarketer, FAN Courier, PayPo, MTH Digital, PayU, Aqurate, tbi bank, Gun Media, IT Genetics și nu numai vor dezbate soluțiile necesare pentru scalare și optimizare a unei afaceri online.
Evenimentul, dotCommerce Digital Forum, are loc pe 11 iunie 2024, la Terra Events Hall. Agenda completă și biletele sunt disponibile pe pagina oficială a evenimentului, www.dotcommerce.ro, cu prețuri începând de la 99 Euro.
Evenimentul este organizat de MerchantPro, platforma SaaS de eCommerce folosită de aproape 2000 de magazine online locale active și este susținut de partenerul principal TheMarketer, precum și de PayPo, Aqurate, tbi bank, Gun Media, MTH Digital, Mokka, Dr. SEO, leanpay, IT Genetics, FAN Courier, AltExpress, EasySales, Netopia Payments.
MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din eCommerce din România și Europa, prin funcționalități competitive de eCommerce, servicii profesioniste de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specific de dezvoltare.
Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, peste 5.000 magazine online utilizându-i funcționalitățile în cei peste 15 ani de prezență pe piață. În ultimii doi ani, MerchantPro și-a consolidat prezența pe piața internă și internațională, cu aproape 2000 de magazine active în România, și un număr în creștere continuă pe piața din Vestul, respectiv sud-estul Europei.