La ce se uită românii când cumpără trotinete electrice și cât cheltuiesc pe ele

Vânzările de vehicule electrice (trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri, accesorii pentru categorie) vor crește anul acesta cu aproximativ 20%, pe fondul cererii mai mari pentru astfel de produse, ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe, și din dorința utilizatorilor de a petrece mai mult timp în aer liber, concomitent cu intrarea pe piață a mai multor produse, mai fiabile și mai accesibile, potrivit estimărilor evoMAG.

evoMAG se așteaptă la vânzări de peste 5.000 de trotinete electrice, scutere electrice si biciclete electrice în 2021 și investește permanent în diversificarea portofoliului de produse. 

„Urmărind tendințele din Vest, unde micro-mobilitatea electrică a devenit un fenomen social, am considerat încă de la început categoria de vehicule electrice ca fiind una strategică. În 2019, când am lansat categoria, am intrat în forță pe această nișă, cu un stoc mare de produse și foarte multe modele, și ne-am asigurat că vom avea și infrastructura necesară pentru a oferi suport constant, la un nivel foarte ridicat; de aici și înființarea service-ului pentru trotinete electrice, dar și preocuparea permanentă pentru dezvoltarea portofoliului de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că cea mai nouă categorie de produse adăugată este cea a scuterelor electrice, tot mai apreciate de români, datorită fiabilității acestora și pentru care sunt dispuși să aloce, în medie, 8.000 de lei. 

În prezent, evoMAG are în portofoliu peste 300  de modele de vehicule electrice, mai mult de jumătate fiind trotinete, de la peste 50 de furnizori interni și internaționali, la care se adaugă peste 150 de modele de accesorii și peste 350 de piese de schimb pentru vehicule electrice, evoMAG fiind și singurul magazin online din România care are service propriu pentru trotinete electrice.

Trotinetele electrice rămân în topul preferințelor românilor, bugetul alocat pentru achiziția unei trotinete electrice fiind, în medie, de 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.

În mod obișnuit, clienții care își doresc o trotinetă electrică încep prin a achiziționa produse mai ieftine. Suntem însă în momentul în care deja, cea mai mare parte dintre clienții interesați de aceste produse își cumpără o a doua trotinetă electrică (pentru a o înlocui pe prima) mai rezistentă, mai fiabilă, mai ușoară și cu o autonomie mai mare și, pentru care sunt dispuși să plătească mai mult.

De ce țin cont românii atunci când achiziționează o trotinetă electrică:

  • Autonomia trotinetei,
  • Dimensiunea acesteia,
  • Design,
  • Cât de rapid accelerează,
  • Puterea motorului,
  • Frâne,
  • Timpul de încărcare
  • Dotări (claxon, oglinzi, lumini)
  • Accesorii,
  • Acces la service.

Cât privește profilul clienților pentru trotinetele electrice, acestea sunt achiziționate cu precădere de bărbați (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, care, fie sunt pasionați de mișcare și activități în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomerația din marile orașe și să economisească timp în trafic.

evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării trotinetelor electrice, fiind singurul magazin online din România care oferă acest lucru. Astfel, trotinetele electrice pot fi testate la showroom-ul evoMAG din Splaiul Unirii, nr. 257 – 259.  De asemenea, evoMAG pune la dispoziția clienților și un service dedicat pentru repararea trotinetelor.



Citeste si