LaunchPod - Mihai Mocanu (Adservio) - Cum folosești metricile corecte în afacere

Mihai Mocanu este Chief Marketing Officer al Adservio, una dintre cele ami importante platforme educaționale din Europa și România. El a fost invitatul lui Mircea Serediuc în cadrul podcastului LaunchPod și a dezvăluit secrete despre metrici și dezvoltarea de produs.

Mihai Mocanu ne oferă insight-uri, de la firul ierbii, despre cum să dezvolți produse fiabile și ne arată cum să abordezi provocările din business într-un mod unic, dar bine informat. Mircea Serediuc a discutat și despre cum să navighezi prin datele esențiale, pentru a lua decizii informate și eficiente, dar și alte subiecte relevante.

Adservio este o companie care oferă soluții educaționale digitale și au primit investiție de la fondul Catalyst România în trecut. Compania a pornit la Iași și a avut un drum propriu, unul în care nu a primit investiții pentru mulți ani, ci s-a dezvoltat organic.

Printre subiectele discutate în cadrul podcastului se va discuta despre clientul unui startup, matricea de validare a piețelor, pivotare, piață adresabilă, rolul și stresul unui marketer dintr-un startup și multe altele.

Discuția din episodul 8 al celui de-al doilea sezon LaunchPod poate fi ascultată în playerul de YouTube de mai sus. Dacă nu vezi playerul, nu uita să dezactivezi AdBlock sau să accepți acele Cookies care permit produselor Google să funcționeze pe site-urile unde sunt integrate.

Launch România oferă suportul necesar tuturor celor care fac parte din comunitate, fie că este vorba de fondator, cercetător, stakeholder, student sau pasionat de tech, cu scopul de a le crește șansele de reușită. Astfel, Launch România democratizează accesul la toate resursele de care ai nevoie pentru a face progres: feedback, expertiză, capital și un sistem de sprijin pe termen lung.

start-up.ro vrea să susțină comunitățile din România care ajută startup-urile să crească. Astfel, vei găsi aici podcast-urile LaunchPod, lansate de către comunitatea Launch România, pentru a afla mai multe direct de la fondatori.

Abonează-te aici la canalul de YouTube Launch pentru a urmări podcast-urile acestea în avanpremieră.

Podcastul LaunchPod dă voce poveștilor din industria de startups din România și este susținut de BCR, în colaborare cu Google România, partenerul fondator fiind How to Web.

Anul acesta, cititorii start-up.ro vor putea descoperi podcasturile LaunchPod pe site în momentul apariției lor, dar și pe cele care au fost deja publicate pentru a întâlni în cadrul discuțiilor specialiștii de care au nevoie companiile lor.

Nu este prima colaborare dintre Launch România și start-up.ro, dar ea vine din dorința comună de a susține startup-urile din România și de a le oferi o voce comună. De asemenea, de a promova comunitatea dincolo de “bula” celor pasionați de tehnologie, înspre cei care aud pentru prima oară de startup-uri, care vor să afle de ce se discută atât de mult de potențialul acestor afaceri.

Podcasturile LaunchPod vor oferi o perspectivă diferită și diversă și completează oferta editorială start-up.ro ce conține știri, interviuri scrise, analize, interviuri video, proiecte editoriale, review-uri și discuții despre inovație. Pentru că uneori cele mai bune întrebări pot fi descoperite tocmai prin diversitatea discuțiilor.

Cum poți urmări activitatea Launch România? Urmărește discuția pe capitolele din YouTube astfel:

0:00:00 - Intro

2:09 - First time founder VS second time founder

5:33 - Cel mai dur lucru pentru un fondator

8:50 - La bază e (și) clientul

14:07 - Matricea de validare a piețelor (principii aplicabile)

18:24 - Despre pivotare

27:00 - TAM (total addressable market) explicat

32:00 - Când știi că ai vândut, de fapt?

36:54 - Clienții fac trade off-uri

41:36 - Features VS beneficii

45:03 - Rolul și ”stresurile” unui marketer într-un startup

51:55 - The glamorous part is an illusion

58:39 - Should I go with the flow?

1:00:31 - Cum a ajuns Mihai să facă marketing?



Citeste si