Limitless Agency se extinde prima oară în străinătate și începe cu Statele Unite

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, anunță lansarea oficială în SUA, fiind prima piață externă în care compania intră.

Extinderea face parte din strategia Limitless Agency de a scala business-ul în următorii ani prin pătrunderea pe piețe vorbitoare de limba engleză, în special din America, Europa și Australia. 

Limitless Agency este una dintre puținele agenții de marketing digital locale care se extind internațional și care intră în SUA, cea mai mare piață de marketing online din lume, cu bugete totale de aproape 135 de miliarde de dolari, potrivit datelor Statista. Intrarea în SUA este marcată prin lansarea website-ului dedicat limitless.agency și începerea colaborării cu primii clienți. Compania are în vedere și deschiderea unui birou în New York, în viitorul apropiat.

“Intrarea în SUA este primul pas, unul firesc de altfel, de a dezvolta business-ul Limitless Agency, în special prin extindere internațională. Potențialul de business în SUA, dar și în alte țări din Occident este exponențial mai mare decât în România. Piețele de ecommerce, cărora noi ne adresă, din țările vizate sunt la nivelul ridicat de dezvoltare, cu o cerere mare pentru servicii de marketing digital. Intrăm pe piața americană cu o echipă de specialiști cu experiență, cunoștințe și rezultate dovedite, dar și cu o tehnologie avansată, având practic aceleași puncte forte și pornind de la același nivel cu concurența locală. Mai mult, noi venim cu un extra avantaj competitiv privind costurile serviciilor de marketing digital, comparativ cu media din piața americană. Indiferent de domeniul de activitate, firmele, antreprenorii și angajații români au capacitatea de a oferi servicii de calitate superioară și rezultate fără limite”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.

Agenția aduce în piața din SUA o tehnologie unică pentru promovarea eficientă a magazinelor online, dezvoltată de o echipă de români. Bazată pe o serie de funcționalități, denumite etichete, pentru clasificarea produselor dintr-un magazin online în diverse categorii, tehnologia dezvoltată de Limitless Agency este capabilă să crească cu până la 33% rata de conversie și să reducă costurile de advertising cu minimum 20% dintr-un magazin online. 

Pe piața din SUA, Limitless Agency vizează construirea unui portofoliu de clienți în principal din ecommerce, dar și din segmentul de servicii și B2B. Polul de clienți este ridicat, având în vedere că Statele Unite au a doua cea mai mare industrie de ecommerce din lume, după China, cu vânzări online în valoare de 1,13 trilioane de dolari în 2023, în creștere cu aproape 10% față de anul anterior, potrivit Statista.

Limitless Agency se așteaptă la o creștere consistentă a business-ului, odată cu intrarea în SUA. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro, în creștere cu 31% față de anul anterior, devenind astfel una dintre cele mari companii de profil. 

Creșterea Limitless Agency este datorată atât dezvoltării pieței de marketing digital, cât și investițiilor noi, extinderii portofoliului de clienți și creșterii interesului și bugetelor companiilor pentru promovare online. Astfel, 56% din business este reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC și 2% de divizia Data & Analytics.

Totodată, pentru a fi cu un pas înaintea așteptărilor clienților, Limitless Agency a investit anul trecut în jur de 300.000 euro în optimizarea proceselor interne, automatizări și training pentru echipă. 

Limitless Agency a fost premiată de Google pentru rezultatele obținute în campanii de promovare online în 2023. Compania a obținut locul 1 și locul 2 la categoria retail. Agenția a obținut distincția Gold din partea Google pentru performanțele excepționale în optimizarea și creșterea veniturilor, cu aproape 50%, pentru magazinul online Eden Boutique, după implementarea celor mai eficiente tactici de marketing digital. 



Citeste si