LinkedIn mizează pe evenimente online și investește 50 mil. $ într-un startup

Satya Nadella, CEO-ul Microsoft, a dezvăluit cum Microsoft se va pregăti pentru viitorul muncii hibride, iar acum LinkedIn anunță o investiție importantă într-un startup, evaluat la 5 miliarde de dolari, care realizează evenimente și conferințe virtuale.

Hopin, startup care creează conferințe virtuale, a fost evaluată la 5,6 miliarde de dolari în ultima rundă de finanțare de 400 de milioane de dolari din martie anul acesta, a mai primit un investitor, LinkedIn. Reprezentanții companiei au declarat pentru CNBC că LinkedIn a investit undeva mai puțin de 50 de milioane de dolari la aceeași evaluare, cumpărând acțiuni de la stakeholders existenți.

„Evenimentele virtuale sunt aici pentru a rămâne”, a declarat Scott Roberts, vicepreședintele LinkedIn. „Recunoaștem că mulți clienții de-ai noștri folosesc multe platforme, așa că dorim să le facilităm extinderea acoperirii evenimentelor lor live pe LinkedIn.”

CEO-ul Hopin, Johnny Boufarhat, a declarat că Hopin și LinkedIn vor colabora în moduri care vor aduce „experiențe captivante” utilizatorilor ambelor servicii. Boufarhat a spus că mai multe detalii vor apărea în curând.

Pentru LinkedIn, pe care Microsoft a achiziționat-o pentru 27 de miliarde de dolari în 2016, investiția este aliniată cu o perspectivă din întreaga industrie conform căreia revenirea la muncă va arăta foarte diferită de lumea pre-pandemică. Angajarea la distanță este în creștere, birourile se schimbă și navetele zilnice sunt de domeniul trecutului.



Citeste si