Magazinul online OPPO în prima săptămână: 6000 de vizte si peste 200 de comenzi

OPPO a înregistrat în prima săptămână de la lansarea magazinului online www.oppostore.ro peste 6.000 de vizitatori, și peste 200 de comenzi.

“Cifrele înregistrate în prima săptămână confirmă interesul din partea utilizatorilor pentru platforma noastră online de vânzări. Peste 200 de comenzi au fost înregistrate în această perioadă, cele mai căutate produse fiind căștile OPPO, atât modele cu fir, cât și cele wireless, încărcătoare wireless și alte accesorii. Cel mai vândut smartphone în prima săptămână a fost modelele Reno au fost cele mai cautate, acestea se bucură în continuare de prețuri speciale în OPPO Store”, a declarat Shaohua Yang, General Manager OPPO în România.

În medie, comenzile plasate în magazinul online OPPO au avut câte două produse în coș, iar comanda cu cea mai mare valoare s-a situat la 3.000 de lei și a inclus un telefon Reno10 Pro 5G.

Magazinul online al brandului OPPO, www.oppostore.ro, aduce clienților o serie de beneficii și oferte promoționale. Pe lângă reduceri substanțiale de preț, clienții primesc puncte bonus (Puncte OPPO) pe care le pot transforma în discount la achizițiile următoare în decurs de un an, beneficiază de garanție extinsă la 3 ani pentru toate smartphone-urile, iar pentru modelele Reno10, Reno10 Pro și Find N2, consumatorii primesc extra garanție pentru ecran, pentru o perioadă de 6 luni de la achiziție. Toate comenzile cu valoare de peste 299 lei beneficiază de livrare gratuită.

Clienții care au ales magazinul online al OPPO, www.oppostore.ro, provin în proporție de 40% din București, iar peste 50% au accesat platforma folosit un dispozitiv mobil.



Citeste si