MeasureCamp 2022 - evenimentul dedicat specialiștilor pasionați de date în online, ecommerce și nu numai

Sâmbătă, 14 mai, evenimentul MeasureCamp organizat în peste 25 de țări și peste 35 de orașe ale lumii ajunge din nou la București. 250 de participanți sunt așteptați la Impact Hub București la cea de-a doua ediție a MeasureCamp Bucharest.

Invitații speciali confirmați la MeasureCamp Bucharest 2022 sunt: Astrid Illum, Director & Tribe Lead of Customer Engagement @DFDS, Danemarca, Steen Rasmussen, Co-founder, Director of analysis @IIH Nordic, Danemarca și Lea Pica, Data Storytelling Trainer @Story-Driven Data by Lea Pica, Statele Unite ale Americii. În curs de confirmare mai sunt și alți specialiști internaționali, cu o experiență vastă în data science.

Promovând un format atipic, cel de “UnConference” ("non-conferință"), participanții și invitații speciali fac 100% din agenda evenimentului. În cadrul non conferinței, fiecare participant poate deveni speaker și poate propune un subiect de prezentare sau workshop, cadrul informal fiind unul dintre lucrurile care fac MeasureCamp atractiv și productiv pentru cei care caută alternative la evenimentele cu prezentări one-way. Agenda zilei este creată de către participanți în dimineața evenimentului, iar sesiunile pot fi prezentări, dezbateri, workshopuri.

MeasureCamp se adresează specialiștilor în Digital Data Analytics, Data Engineering, Data Visualization, Data Science, Conversion Rate Optimization, Product Managers, dar și specialiștilor din alte arii de digital care lucrează în mod constant cu date.

“Partenerii noștri au oportunitatea de a interacționa în cadrul MeasureCamp cu o comunitate direct implicată în aceste domenii, ceea ce face evenimentul relevant și pentru companii. Vizibilitatea și networkingul ca partener MeasureCamp în rândul specialiștilor este un feedback de care ne-am bucurat de la prima ediție”, declară Magda Baciu, Fondator GrowthSavy.io și Lead Organizer MeasureCamp Bucharest.

Fiind un eveniment cu participare gratuită, care are loc într-o sâmbătă, MeasureCamp are ca obiectiv să adune laolaltă doar specialiștii pasionați (care își doresc să contribuie și să învețe) și creșterea comunității.

“Uitându-ne la ediția precedenăa și subiectele abordate atunci, putem spune că atât cele mai noi și intrigante topicuri vor avea cu siguranță un loc important, însă și teme clasice cu elemente de noutate vor fi prezente negreșit. MeasureCamp este de obicei un melanj sănătos și foarte interesant de tematici”, spune Magda Baciu.

Distribuția biletelor va fi realizată în 3 tranșe, în limita locurilor disponibile.

Prima oportunitate pentru a obține un bilet va fi pe data de 16 martie, începând cu ora 11:00, accesând acest link. Numărul maxim de biletele pentru aceast ticket release este de 80 bucăți. La primul ticket release de la prima ediție MeasureCamp Bucharest, biletele au fost epuizate în 2 ore.

Printre subiectele de interes abordate de participanți în ediția precedentă (2019) se numară: Web&App Analytics, Omnichannel data strategy, Server-side data tracking, R for digital analytics, AB Testing, Data visualization & Storytelling, Adobe/Google Analytics, Data security, Data Architecture, Retention analysis, Data science in production, RFM segmentation and cluster, Facebook API.

Conform feedback-ului primit de la participanții din prima ediție din București, aceștia au fost impresionați de calitatea subiectelor abordate, au învăat informații noi aplicabile în jobul de zi cu zi și ar recomanda acest eveniment colegilor de breaslă.

Fenomenul MeasureCamp a luat amploare de la debut, iar până acum a fost prezent în peste 35 de orașe ale lumii, în 25 de țări. Pentru 2022 sunt anunțate ediții în Europa și America de Nord, în orașe precum: Londra, Copenhaga, Paris, Amsterdam, Berlin, San Francisco, Cincinnati, Columbus, Austin, Los Angeles și Montreal.

Cea de-a doua ediție este organizată voluntar de 8 specialiști din 6 companii diferite. Coordonatorul principal al MeasureCamp Bucharest este agenția Growth Savvy, companie specializată în data analytics, advertising și conversion rate optimization, avându-le ca responsabile principale pe: Magda Baciu, Founder, și Alina Marginean, Head of Data Analysis.

De asemenea, specialiștii implicați în realizarea evenimentului MeasureCamp Bucharest 2022 sunt:

  • Eugen Potlog, Founder @UX Studio
  • Anca Toma, Director of Digital Strategy & Analytics @MTH Digital
  • Ionuț Popescu, Marketing Trainee @Growth Savvy
  • Dragoș Drăgușin, CRO Analyst @ Catena Media
  • Loredana Dobrea, Account Manager @GFK & Founder @Creative Research
  • Mara Eliza Barza, Founder @Sunday PR Boutique Agency


Citeste si