Mergem Mai Departe: Ebriza face magazine online pentru buticurile de la colț, restaurante și cafenele ca să poată să facă tranziția online

În această perioadă complicată, să mergi mai departe a însemnat pentru multe companii să se reinventeze, să scoată pe piață produse foarte rapid, chiar într-o formă nefinisată, doar pentru a răspunde nevoilor clienților sau partenerilor. Ebriza este o companie din Cluj-Napoca ce oferă servicii de digitalizare pentru business-uri „de stradă”, iar acum a lansat o ofertă prin care poate realiza un shop online oricărui restaurant sau business afectat de coronavirus în doar câteva zile.

„Mergem mai departe” este noua noastră secțiune de pe start-up.ro în care vom discuta cu afacerile din România despre modul în care au fost afectate de coronavirus, cum li s-a schimbat afacerea, ce măsuri au luat, care sunt planurile lor și cum se reinventează. În acest proiect suntem susținuți de Banca Transilvania, partener al afacerilor din România, de la cele mai mici la cele mai mari, pentru a transmite mai departe soluțiile pentru mediul de afaceri.


Cristian Dinescu și Alex Mareș, cofondatorii Ebriza, au vorbit pentru start-up.ro despre provocările acestei perioade pentru business-ul lor, dar și pentru business-ul partenerilor, dar și despre viitor. Iar viitor e prezent chiar acum pe piață pentru Ebriza, prin soluția de digitalizare oferită.

Până acum, startup-ul clujean oferea un serviciu destinat operatorilor care aveau sedii fizice, precum restaurantele. În locul unei case de marcat tradiționale, soluția Ebriza aducea o parte din atenția pentru date a comerțului electronic. Dar când se închid restaurantele, atunci Ebriza trebuie să regândească totul și să meargă mai departe.

Ebriza, în parteneriat cu Banca Transilvania, a lansat o soluție prin care se poate genera un magazin online de bază în doar o oră. Astfel, antreprenorii care au, de exemplu, restaurante și vor să livreze și singuri pe propriul site, pot să-și facă un shop pe internet foarte rapid, fără costuri directe mari.

Antreprenorii pot configura un magazin online în câteva minute și pot trimite linkul către clienți, pe paginile de Facebook sau prin orice mediu. Soluția are integrate facilitățile Ebriza de preluare comenzi, gestiune, facturare, integrare cu alte servicii. Plățile online sunt integrate prin Banca Transilvania, iar singurele costuri sunt cele de la tranzacții, adică 3,5% din comenzile primite prin magazin și comisionul de procesare al tranzacției. . Soluția este una potrivită pentru cei care vor să se adapteze rapid la comerțul online pentru că business-ul lor a fost afectat brusc de pandemia de coronavrius.

Dacă vrei să accesezi soluția de digitalizare rapidă de la Ebriza o poți face direct pe site-ul lor. 

Adaptarea afacerii la timpurile prezente

„Nevoia de a ne adapta a venit firesc. Trebuia să venim în întâmpinarea clienților, am lucrat într-un ritm alert pentru finalizarea aplicației de ecommerce. De la stadiul de idee până la versiunea prezentă în marketplace-ul Ebriza, am avut nevoie de 10 zile ca să finalizăm. Putem adapta, dezvolta și integra în timp record aplicații sau alte sisteme în platforma Ebriza”, menționează pentru start-up.ro Cristian Dinescu, CCO al Ebriza.

Soluția e potrivită în retail și în domeniul ospitalității. „Ne putem referi la shop-uri, magazine de proximitate, magazine universale, pet shop-uri, depozite, băcănii, deci micului retail, atât food, cât și non-food. De asemenea, vorbim și de restaurante care acum fac delivery, cafenele care au început să livreze boabe sau cafea măcinată. Avem și clienți de Street Food care preiau comenzi pentru livrare”, spune Dinescu. Practic, băcănia de la colțul blocului poate să vândă online pentru clienții săi tradiționali și să aducă produsele direct la ușă, de exemplu.

Comercianții nu au nevoie să dezvolte software sau infrastructură scumpă. Totul se realizează pe infrastructura și arhitectura Ebriza pentru a lansa magazinul rapid, având nevoie doar de imagini și de numele produselor. „Modelul de business este unul tranzacțional, comerciantul va plăti un procent de 3,5% din fiecare comandă realizată în magazinul său online și comisionul de procesare al plății online cu cardul”, spune Dinescu pentru start-up.ro.

Creează cont pe Ebriza aici. 

Business-ul Ebriza în timp de pandemie și cum se merge mai departe

Ebriza e un startup din Cluj-Napoca. Cofondatorii sunt Alex Mareș (CEO) și Cristian Dinescu (CCO).

Ebriza transformă ceea ce înseamnă acum casa de marcat, softul de vânzare și gestiune în mod normal, atunci când afacerile offline sunt deschise: acestea sunt accesate online, non-stop, de pe orice dispozitiv, urmărind în timp real activitatea firmei, a stocurilor şi a vânzărilor. De asemenea, Ebriza integrează afacerile din HoReCa, retail sau servicii cu furnizorii lor sau cu prestatorii de servicii, aplicațiile de comenzi sau de rezervări printr-un marketplace deschis oricăror dezvoltatori.

De-a lungul timpului, cei de la Ebriza au primit încredere prin investiții realizate pentru dezvoltarea soluțiilor lor. Astfel, în 2017 au primit 70.000 de euro de la Risky Business, iar în 2018 au primit 300.000 de euro prin BT Investments, instrumentul investițional al Banca Transilvania, dar și de la Risky Business, Marcelus Suciu și Dan Isai (Salad Box).

Chiar dacă aduceau digitalizarea în mediul offline, în perioada aceasta au fost nevoiți să se adapteze.

„Prima decizia de business după venirea pandemiei a fost reducerea costurilor operaționale. Platforma Ebriza e una scalabilă, așa a fost gândită de la început. A trebuit să reconsiderăm contractele cu furnizorii de servicii de infrastructură. O parte au fost reduse la un nivel optim de funcționare”, spune Dinescu despre primele decizii de business luate pentru stabilizarea afacerii. Cu toate acestea, au reușit să păstreze toți angajații.

Înainte de venirea pandemiei, Ebriza a reușit să finalizeze proiectele deja începute de integrare ale unor aplicații ale unui vendor activ în servicii de Delivery, dar și aplicații de management de flotă. Aceste aplicații sunt disponibile în Ebriza Marketplace, care oferă servicii mixte pentru nevoile afacerilor.

„Adaptarea înseamnă inclusiv de a folosi tehnologia în favoarea noastră, exact cum și noi propunem acum comercianților să-și mute business-ul online”, spune Dinescu.

Așadar, pentru Ebriza adaptarea în timpul crizei înseamnă să se uite spre comercianți acolo unde sunt ei. Dacă într-o situație normală, Ebriza se uita cu precădere către cei care aveau afaceri „în stradă”, astăzi se uită spre mediul online.

Cu noul sistem pus la dispoziția clienților, Ebriza se poate conecta la infrastructura deja existentă a unei afaceri. „Aplicația de eCommerce îi permite să-și configureze rapid compania: produse, prețuri, termenii de livrare și un aspect important este acceptarea plății cu cardul în magazinul online. Comerciantul poate solicita serviciul de plată în online cu cardul de la iPay direct din Ebriza, cererea ajunge la Banca Transilvania și, în termen de 3 zile, totul poate fi pregătit”, a mai spus Dinescu pentru start-up.ro.

 Puteți urmări o prezentare video mai jos. 



Citeste si