Microsoft 365 Copilot vorbește limba română și unele companii l-au integrat deja

Microsoft anunță adăugarea mai multor limbi noi în Microsoft 365 Copilot, printre care și limba română și ajunge astfel la un număr total de 42 de limbi diferite.

Microsoft 365 Copilot, un asistent virtual, a devenit disponibil și în limba română. Copilot se dezvoltă pe măsură ce învață de la noi. Este posibil ca Microsoft 365 Copilot să nu înțeleagă încă fiecare expresie colocvială sau convenție lingvistică din fiecare limbă dată, deoarece modelele lingvistice mari sunt specifice anumitor limbi și varietăți. Atât mesajele care intră pe platforma Microsoft 365 Copilot, cât și mesajele care sunt redate necesită antrenament.

„Prin introducerea funcțiilor avansate în limba română, Microsoft nu numai că recunoaște cultura și nevoile unice ale României, dar asigură participarea și beneficiile lor la progresele tehnologice care modelează lumea", a declarat Bogdan Putinică, General Manager, Microsoft Central Europe EurA. 

Diverse companii au început deja să folosească asistentul, printre care și Banca Transilvania. Fiind un early adopter al inteligenței artificiale în banking, a integrat AI Search în platforma Întreb BT pentru a ajuta clienții și a accelera munca de zi cu zi prin asistența inteligenței artificiale. 

Cum funcționează Microsoft 365 Copilot?

Microsoft 365 Copilot poate fi utilizat în aplicațiile de productivitate din pachetul Microsoft 365,  precum Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams sau în Business Chat (BizChat).

BizChat este un hub central care reunește toate datele utilizatorului - date web, date de lucru și date despre business - chiar în fluxul de lucru. BizChat transformă tot conținutul organizațional într-o bază de date amplă, permițându-le utilizatorilor să aibă Copilot drept partener și transformând fiecare material într-un activ de afaceri reutilizabil. La începutul lunii septembrie, Microsoft a introdus Copilot Pages, o funcție inclusă în chat-ul Copilot, concepută pentru colaborarea multiplayer AI. 

Cu Pages, utilizatorii pot păstra răspunsurile oferite de Copilot pe o pagină alăturată pe care o pot edita și, când este gata, o pot partaja cu echipa pentru a colabora utilizând Microsoft 365 Copilot. De exemplu, acest asistent cu AI simplifică procesul de creare și rezumare a notițelor colectate în timpul unei întâlniri prin trierea automată a discuțiilor din timpul întâlnirii.  

Cu GPT4o, Microsoft a îmbunătățit semnificativ performanța Copilot în BizChat. Răspunsurile oferite de Copilot sunt acum în medie de două ori mai rapide, iar satisfacția răspunsului s-a îmbunătățit de 3 ori. De aceea, în cel de-al doilea val de Microsoft 365 Copilot au fost introduși agenții Copilot

Agenții Copilot

Agenții Copilot permit îmbunătățirea capacităților Copilot prin conectarea la cunoștințele și sursele de date ale organizației. Capacitățile lor variază de la recuperarea informațiilor de bază la acțiuni complexe și auto-învățare. 

De asemenea, prin utilizarea Studioului Copilot, fiecare angajat devine pe deplin capabil să-și creeze propriul agent în limbaj natural, la fel cum toată lumea poate crea astăzi o foaie de calcul Excel sau o prezentare Power Point. 

Într-o lume în care inteligența artificială transformă rapid modul în care lucrăm, Microsoft 365 Copilot și Copilot Studio oferă noi oportunități de aplicare a inteligenței artificiale la nevoile utilizatorilor.



Citeste si