Mihai Rotaru, Clever Taxi - Provocările afacerilor în roller coaster

Mihai Rotaru și-a început cariera în zona startup-urilor la un Startup Weekend. Atunci a creat primul prototip pentru Clever Taxi, cea mai folosită aplicație prin are comanzi un taxi în România. A acceptat provocarea "Shake the World" pentru un interviu în roller coaster.

Mihai Rotaru și-a început cariera în zona startup-urilor la un Startup Weekend. Atunci a creat primul prototip pentru Clever Taxi, cea mai folosită aplicație prin are comanzi un taxi în România. A acceptat provocarea "Shake the World" pentru un interviu în roller coaster.

“În 2010, în decembrie, am început prima idee, la primul Startup Weekend organizat vreodată în România. Ideea a fost a colegului meu, Alex Dumitriu. Țin minte reacția juriului, care era sceptic. Părea dificil de implementat, nu erau multe smartphone-uri pe piață, penetrarea era mai scăzută. Pur și simplu viziunea că într-o zi toți vor fi conectați ne-a făcut să încercăm”, a povestit Rotaru.

"Mobilitatea urbană este esența economiei și vieții în oraș și asta ne-a schimbat complet de când am lansat aplicația și până acum.", a spus el în timpul interviului în roller coaster.

Clever Taxi funcționează astăzi în 20 de orașe, iar focusul principal e ca în orașele în care sunt șoferi, să se adune mai mulți utilizartori și taximetriști. Momentan sunt 17.000 de conturi de șoferi înregistrate în aplicație. Aplicația a fost vândută către myTaxi, parte a grupului Daimler.

Antreprenorii sunt cei care mișcă lucrurile și care fac ca lumea pe care o știm să nu mai arate la fel. Din acest motiv am decis să provocăm o serie de antreprenori locali la provocarea "Shake the World". Adică un interviu-fulger într-o tură de roller coaster. Am vrut să-i luăm prin surprindere și să vedem cum ideea sau afacerea lor zguduie lumea.

Cele trei întrebări la care au avut de răspuns antreprenorii sunt:

1. De ce crezi că afacerea ta poate să zguduie lumea?

2. Cum ai convinge un investitor să își scuture buzunarele?

3. Cum ți-au influențat călătoriile modul în care vezi lumea din jur?

Interviul-fulger cu el poate fi văzut în clipul de mai jos.

---

Campania "Shake the World" e realizată în colaborare cu Vodafone. Descarcă Vodafone Shake, activează ofertele gratuite și poți câștiga excursii în destinații de top. Săptămânal poți câștiga 10 GB, opțiunea Video, opțiunea Social și câștigi kilometri prin care poți ajunge la Berlin, Paris, Roma, Londra, Amsterdam, Barcelona.



Citeste si