NN România donează ventilatoare mecanice Spitalului Clinic Colentina București

NN România contribuie la limitarea efectelor epidemiei de Covid-19 prin donarea de ventilatoare mecanice, în valoare de un milion de lei, către Spitalul Clinic Colentina București.

 

NN România donează sisteme de ventilație și monitorizare a respirației, vitale pacienților în stare critică afectați de coronavirus. Donația însumează un milion de lei, iar echipamentele medicale vor ajunge la Spitalul Clinic Colentina din București. Spitalul este desemnat centru suport în tratarea cazurilor de infecție cu Covid-19 pentru Institutul Matei Balș și este astfel în linia întâi de salvare a pacienților de Covid-19, având nevoie de tot sprijinul.

Prin această donație, NN România contribuie la creșterea capacității sistemului medical de tratare a pacienților și oferă șanse la viață cât mai multor persoane afectate. În același timp, NN oferă un sprijin pe termen lung, asigurând aparatură medicală care va fi disponibilă în spital și dincolo de situația actuală pentru a contribui la salvarea cât mai multor pacienți.

Achiziția aparatelor de ventilație va fi coordonată de Crucea Roșie Română, partenerul oficial al Guvernului României în perioada epidemiei. Organizația se va asigura că aparatele vor fi disponibile în cel mai scurt timp pentru tratarea celor în nevoie.

Clienții NN care au o asigurare de viață sau o asigurare suplimentară de sănătate beneficiază de aceasta și în situații de epidemie sau pandemie. Aceștia au certitudinea că ei și cei dragi lor vor fi protejați financiar dacă vor fi direct afectați de Covid-19. Deși, asigurarea de sănătate NN exclude epidemiile și pandemiile, pentru a veni în sprijinul clienților care deja dețin o astfel de asigurare și a căror stare de sănătate va fi afectată de Covid-19, NN a decis să evalueze fiecare solicitare din partea acestora și să acomodeze plata cu titlu de excepţie a indemnizaţiei de asigurare pentru spitalizarea cauzată de Covid-19, atât timp cât situația ne permite să procedăm astfel.

În această perioadă dificilă și din punct de vedere economic, clienții care ar putea fi nevoiți să amâne plata asigurărilor lor au deja o perioadă de grație de 30 de zile, conform condițiilor contractuale. În plus, compania evaluează fiecare situație alături de clienți, la solicitarea acestora, pentru a găsi împreună cea mai potrivită soluție prin care ei să beneficieze de asigurare mai ales în perioade ca acestea, când relevanța unui astfel de produs este și mai ridicată.

 



Citeste si