- 26 Noiembrie 2025
OLX Group: profitabilitate record, cu o marjă de 49% și o creștere a veniturilor de 22%
Rezultatele OLX au fost susținute de creșterea constantă înregistrată în categoriile sale principale – Auto, Imobiliare și Locuri de Muncă. În paralel, compania a continuat să inoveze în zona de produs, îmbunătățind experiența companiilor și a utilizatorilor individuali prin soluții AI de ultimă generație.
„Mă simt mândru să văd cum strategia noastră începe să genereze rezultate consistente. Concentrarea pe categoriile esențiale și extinderea rapidă a soluțiilor noastre AI în întregul business, pentru a îmbunătăți experiența și succesul clienților, ne-au adus progrese vizibile, la doar un an după repoziționarea companiei”, a declarat Christian Gisy, CEO OLX Group.
Progres în raport cu strategieÎn cadrul categoriilor de bază:
- Auto a înregistrat o creștere de 27% a veniturilor, susținută de optimizarea soluțiilor de monetizare, de instrumente inovatoare pentru dealeri, de soluții publicitare mai performante și de îmbunătățiri ale funcției de căutare care a generat un număr mai mare de lead-uri pentru clienți.
- Imobiliare a avut un avans puternic, cu venituri mai mari cu 26%, atât în segmentele B2C, cât și C2C. Creșterea a fost susținută de instrumente de listare bazate pe GenAI, de migrarea către o aplicație unificată și de soluții de pricing care au sporit vizibilitatea și performanța anunțurilor.
- Locuri de Muncă a rămas o categorie stabilă, cu o creștere de 12% a veniturilor, în ciuda contextului de piață dificil. Performanța a fost susținută de actualizarea ofertei și îmbunătățirea soluțiilor de monetizare, precum și de introducerea funcționalității de potrivire a candidaților cu ajutorul AI și modernizarea Panoului Angajatorului, contribuind la o mai bună rată de retenție
OLX și-a extins prezența în Europa de Vest prin achiziția platformei auto franceze La Centrale, care completează portofoliul companiei într-o piață atractivă și extrem de relevantă pentru segmentul auto.
De asemenea, compania a anunțat vânzarea unor active care nu fac parte din zona strategică – în Uzbekistan și Kazahstan, precum și a platformei poloneze de servicii Fixly și a platformei românești de finanțare imobiliară Kiwi Finance, confirmând orientarea strategică a companiei către piețele cu potențial ridicat și către categoriile sale principale.
România – consolidarea poziției de lider de piațăOLX și-a consolidat poziția în România în prima jumătate a anului fiscal în categoriile Locuri de Muncă, Piese, Imobiliare și Auto.
OLX Locuri de Muncă a modernizat procesul de recrutare prin introducerea Profilului Companiei și a Panoului Angajatorului susținut de funcționalități bazate pe AI, ceea ce a generat o creștere de 23% a numărului de aplicări și a eficientizat fluxul de recrutare. Categoria Piese a obținut o cotă de piață puternică cu peste 2,1 milioane de anunțuri active și atrăgând 2 milioane de utilizatori activi lunar. Această evoluție a fost susținută de inițiative strategice menite să crească vizibilitatea brandului.
În categoria Imobiliare, Storia a devenit cea mai bine evaluată aplicație imobiliară din România, oferind o experiență excepțională utilizatorilor, ceea ce a dus la o creștere de peste 24% a traficului și cu 19% mai multe lead-uri de la an la an. Platforma a introdus distincția Quality Leader pentru dezvoltatori și agenți imobilitari, încurajând publicarea unor anunțuri mai detaliate și de o calitate superioară și îmbunătățind astfel experiența celor care caută proprietăți.
Autovit.ro a sărbătorit 25 de ani de leadership în industria auto prin Gala Dealerilor, un eveniment special dedicat partenerilor, prilej cu care au marcat realizările de până acum și evoluția brandului și au setat direcțiile pentru perioada următoare.
Inovație în inteligența artificială care setează standardele industrieiOLX investește 20 de milioane USD în acest an fiscal în consolidarea capabilităților AI și a implementat deja peste 60 de scenarii de utilizare a inteligenței artificiale în cadrul platformelor sale, dintre care 10 soluții de AI generativ doar în prima jumătate a anului fiscal.
Această investiție are un impact clar măsurabil: tehnologiile AI contribuie la creșterea eficienței operaționale, la automatizare, la consolidarea încrederii și siguranței pe platformă și la oferirea unor instrumente inteligente atât pentru utilizatori, cât și pentru companiile care folosesc OLX.
Dintre soluțiile cu impact major menționăm noua funcționalitate de publicare bazată pe GenAI care generează automat caracteristicile și descrierile anunțurilor, indiferent de categorie. Aceasta reduce timpul și efortul necesare pentru publicare cu 35–55% în imobiliare, electronice, casă și grădină și multe alte segmente, iar calitatea anunțurilor a crescut cu până la 37%, datorită descrierilor mai ample și informațiilor mai bine structurate.