Platforma mobilă și desktop care te ajută să știi ce face copilul tău la gradiniță

Compania de IT românească Gentlab lansează varianta mobilă Kinderunity, o platformă online care facilitează comunicarea dintre părinţi şi educatori printr-un set de instrumente virtuale inteligente.

Platforma Kinderunity fost creată în anul 2016, când Adrian Sita, General Manager Gentlab şi părinte, a observat că există o nevoie stringentă de adaptare a managementului grădiniței şi a mijloacelor de comunicare dintre educatori şi părinţi la ritmul alert al cotidianului. Pentru a se plia cât mai bine pe nevoile de organizare şi comunicare ale unei grădiniţe, în procesul de proiectare a platformei au fost implicaţi atât reprezentanţi ai grădiniţelor, cât şi părinţi.

Până în acest moment, platforma este folosită de cinci grădinițe din mediul privat, iar alte 47 au testat platforma alături de copii și părinți.

Costurile pentru folosirea programului sunt de 18 lei pe lună pentru copil. Pachetul de 18 lei oferă acces la un market cu reduceri pentru părinți și la comunități de părinți, educatori și directori de grădinițe.

Cu ajutorul Kinderunity, părinţii pot accesa de pe telefonul mobil sau tabletă informaţiile legate de activităţile zilnice de la grădiniţă, dar şi materialele educaţionale şi pot interacţiona în orice moment al zilei cu educatorii. Meniul zilnic al copiilor poate fi consultat în modulul Nutriţie, iar Fişa Medicală conţine informaţii actualizate cu privire la cele mai recente investigaţii medicale, alergii sau tratamentul pe care îl urmează copilul. Momentele deosebite de la grădiniţă pot fi împărtăşite în Galeria foto.

La rândul lor, managerii de grădiniţe şi pedagogii beneficiază de o mobilitate mai mare în administrarea activităţilor interne şi educaţionale. Platforma uşurează managementul grădiniţelor prin funcţii financiare inteligente, fişe electronice ale copiilor şi angajaţilor şi rapoarte de activitate.

Versiunea mobilă a Kinderunity permite şi o organizare riguroasă şi mai rapidă a curriculei, prin calendare de activităţi, rapoarte şi statistici, iar consultarea părinţilor este posibilă cu ajutorul chestionarelor şi al funcţiei Chat.

Folosind informaţiile primite de la părinţi, educatorii realizează un Profil personal al fiecărui copil, reuşind astfel să îi valorifice potenţialul şi să asigure îngrijirea corespunzătoare la grădiniţă.

În calitate de părinte am simțit nevoia de a fi informat despre activitățile desfășurate de copilul meu în timpul programului de grădiniță

„În calitate de părinte am simțit nevoia de a fi informat despre activitățile desfășurate de copilul meu în timpul programului de grădiniță. Timpul este cea mai importantă resursă de care dispunem cu toții. Astfel am gândit un tool bun la toate, platforma Kinderunity ce are în vedere contopirea celor două componente de administrare și comunicare”, a spus Adrian Sita, General Manager Gentlab.

Părinţii îşi vor putea accesa contul de utilizator prin website-ul app.kinderunity.com sau pot descărca aplicaţia mobilă, gratuit, din App Store sau Google Play.

https://www.youtube.com/watch?v=DUriNGf5mGs



Citeste si