- 26 Noiembrie 2020
Platforma românească de programări care oferă gratis serviciile pentru clinici medicale ce fac testări de Coronavirus
Accesul gratuit al clinicilor în platformă este oferit începând cu 1 decembrie. De asemenea, accesul gratuit este oferit pentru toate tipurile de teste și analize oferite de clinicile medicale, singura cerință este ca acestea să ofere și testare pentru detecția virusului SARS-CoV-2, care determină infecția cu Coronavirus.
Utilizarea aplicației este gratuită în mod continuu pentru pacienți/persoane fizice, în timp ce pentru clinici și cabinete medicale abonamentul este fără plată timp de trei luni. În mod obișnuit, utilizarea platformei timp de o lună de către o companie costă începând de la 100 de euro, suma depinzând de numărul de utlizatori și de volumul programărilor.
“În ultimele luni sunt realizate aproape zilnic în jur de 30.000 de teste pentru detectarea infecției cu Covid-19, iar aproximativ o treime la cerere, adică teste pentru care este nevoie de programare. Programările telefonice nu doar că necesită foarte mult timp de așteptare din partea pacienților, dar pun și o presiune foarte mare pe call centerele clinicilor. Sperăm că prin această inițiativă să venim în ajutorul cabinetelor, dar și al pacienților”, afirmă Marius Chiriță, cofondator al Ziora Business IT, compania care a dezvoltat aplicația Ziora.
Ziora este o soluție lansată în 2016 de către Marius Chiriță, Irinel Bîrsan și Cătălin Bălinișteanu. Anul acesta s-au alăturat businessului Silviu Chiriță și Lucian Rotar, antreprenor în serie și investitor din comunitatea TechAngels, cu peste 20 de ani de experiență în domeniul IT&C, atât în țară cât și în străinătate. Ziora este un software dedicat administrării afacerilor folosit în saloane de înfrumusețare sau de tip SPA, service-uri auto, săli de sport, cabinete medicale, stomatologice sau de psihoterapie, firme de avocatură.
Estimare: 250.000 de programări în 2020Printre caracteristicile oferite de aplicație se numără: programare online, comunicare directă între furnizori și clienți, programarea mai multor servicii din cadrul aceluiași abonament, reminder (SMS), gestiune atât a personalului cât și a produselor, notificare pentru evenimente importante (recurenta, ziua clientului persoană fizică, neprezentare), vânzare de produse atât direct din aplicație cât și din salon. Înainte de data programării, Ziora trimite clienților tăi un SMS sau un email de reamintire. În cazul în care clientul anulează programarea, în agendă se eliberează automat intervalul rezervat pentru a se putea crea o nouă programare.
Anul trecut au fost realizate peste 200.000 de programări în aplicație, iar pentru anul acesta antreprenorii estimează în jurul a 250.000. Peste 90% dintre clienții platformei Ziora își reînnoiesc abonamentul.
Aplicația este disponibilă în Magazin Play (pentru dispozitivele Android), însă Ziora este recomandată pentru utilizarea în versiunea desktop, ca un soft de recepție, datorită complexității ei.
Cei mai mulți clienți provin din zona saloanelor de înfrumusețare, domeniu pentru care managementul vizează să ajungă la 150 de companii până la finalul lui decembrie.
Vizează de cinci ori mai mulți clienți în domeniul medical până la finalul anului“Dacă în 2016, atunci când am lansat Ziora, în saloane oamenii veneau adesea fără să anunțe, iar aproape peste tot găseai acel deja celebru caiet de programări. În acea perioadă, un serviciu online de tip agendă era mai degrabă un vis frumos. Însă, din luna mai, de când programările au devenit obligatorii, acest tip de serviciu a trecut din categoria «nice to have” în cea a unui «must have». De la ieșirea din starea de urgență am înregistrat o creștere de 20% pentru acest domeniu, iar în luna decembrie ne așteptăm la un avans de 50%, finalul anului fiind și cea mai importantă perioadă pentru sectorul de înfrumusețare”, a adăugat Marius Chiriță.
De asemenea, alte domenii importante în privința numărului de clienți sunt sectoarele auto și al sănătății. Compania are zece clienți din domeniul sănătății, iar până la finalul anului managementul își dorește să aibă 50 de clienți. Clienții din domeniul medical sunt mai ales clinici de neurologie, cardiologie, psihoterapie, medicină de familie.