Principalele motive pentru care o companie are succes sau nu [VIDEO]

Care este principalul motiv care diferențiază un startup de succes de un eșec? Ei bine, nu ar fi ideea sau modelul financiar, așa cum ar crede mulți. Bill Gross, unul dintre cei mai cunoscuți investitori americani, a identificat cele cinci elemente care duc la succesul unui startup.

În cadrul unui speech TED, Bill Gross a vorbit despre cât de important e să ai un business model la început de drum sau o echipă bună.

Timing-ul contează enorm în succesul unui startup de orice fel - momentul când decizi să ieși pe piață. Timing-ul contează în 42% din timp și face diferența dintre succes și eșec.

Al doilea motiv important pentru succesul unui startup este echipa, iar apoi ideea. E interesant, practic, că ideea nu e atât de importantă precum o echipă bună sau un moment bine ales pentru lansare.

De asemenea, următoarele locuri în acest clasament neoficial al motivelor pentru care un startup are succes sau nu sunt ocupate de business model și de finanțare. “Poți să pornești fără un business model și să adaugi mai târziu, în funcție de cererea de pe piață. De asemenea, dacă nu ai fonduri la început și începi să ai tracțiune, e ușor să primești o investiție”, a spus Bill Gross în cadrul discursului său TED.



Citeste si