Producătorii de monitoare AOC și Philips își măresc cota de piață

Conform celor mai recente date furnizate de Context, piața monitoarelor din Europa a crescut cu 3,2% în trimestrul al doilea al anului 2019.

Producătorii de monitoare AOC și MMD (partener licențiat al monitoarelor Philips) au dublat împreună acest număr, având o creștere cu 6,7% a cotei de piață și menținându-se pe a treia poziție în Europa cu 14,1%.

MMD (Philips) a contribuit la această dezvoltare prin creșterea cotei de piață de 10,8% de la an la an.

În România, AOC și MMD domină împreună piața în al doilea trimestru al anului 2019 cu o cotă de piață de 21,3%, aproape dublând-o față de cei 11,9% din ultimul trimestru.

„Am menținut o poziție foarte puternică în România cu ambele branduri timp de jumătate de deceniu. Față de trimestrul trecut, ne-am mărit cota de piață. Aproximativ unu din cinci monitoare vândute în România este AOC sau MMD (Philips)”, spune Cristian Bucur, director de vânzări în cadrul AOC & MMD România.

În Europa, în ceea ce privește dimensiunile mari de ecran (68,6 cm - 27” și mai mari), cele două branduri sunt pe poziția a doua, cu o cotă de piață de 14%. În timp ce acest segment de piață a crescut cu 29,2%, ambele branduri au crescut aproape dublu, cu 57,7%. MMD și AOC au cunoscut, de asemenea, o creștere semnificativă a cotei lor individuale, 53,3% pentru MMD și 64% pentru AOC.

AOC și MMD sunt împreună pe prima poziție în Rusia, Benelux, Ucraina, Polonia, Italia, Cehia și Slovacia.

Iar în Benelux și Ucraina, MMD singur se află pe prima poziție în segmentul de monitoare de 27 de inchi și dimensiuni mai mari.

Piața monitoarelor continuă să crească, datorită nevoii de monitoare de înaltă rezoluție (QHD și UHD), monitoare ultra-wide, curbate și de dimensiuni mari, precum și de tehnologii inovatoare care contribuie la o productivitate mai mare și ușurință de utilizare. Un alt factor cheie este sectorul de gaming, care este în continuă creștere.





Citeste si