Prow Conference, 8-9 septembrie: evenimentul dedicat specialiștilor de produs

Cea de-a treia ediție a conferinței Prow - conferintă dedicată produselor tech și digitale, va avea loc pe 8 și 9 septembrie la FABER Timișoara. Evenimentul propune timp de 2 zile explorarea ultimelor tendințe din lumea tehnologiei și maparea celor mai importante bune practici profesionale, recomandate de experți globali.

Prow continuă demersurile începute în 2020 și se conturează că un eveniment de referință în scenă produselor tech și digitale din România. Timp de 2 zile, profesioniști și curioși ai industriei, vor putea explora metodologii internaționale, se vor putea conecta cu scenă locală de startup-uri și produse și vor avea parte de un concert dedicat din partea trupei JazzyBlT.

După două ediții reușite, care au adus pe scena, fie fizică, fie virtuală, a conferinței, profesioniști cu renume de la Spotify, Hotjar sau PayPal, ediția cu numărul trei continuă să prezinte cele mai relevante perspective din industrie cu un line-up pe măsură:

  • Ken Sandy - Industry Fellow and Lecturer, UC Berkeley
  • Mev-Rael - Innovation, Product Management, UX Consultant
  • Iryna Struk - Product Manager, HandshHQ
  • Leon Barrett - Senior Product Manager, Ring, an Amazon company
  • Eva Drago - Co-Founder & CPO, Beelinguapp
  • Vasilica Bob - Head of Product & Design, 123FormBuilder
  • Renata McCurley - Director of Product Management, Cognizant Softvision Adrian Gal - Product Development & Senior Business Analyst, Unifiedpost  Chiedza Muguti - Product Leader
  • Cristian Turcin - Cloud & Professional Services Product Manager, Orange Business Services
  • Lucian Bicsi - Lead Engineer, InnovX-BCR
  • Afonso Malo Franco - Product Director, Easee

Programul evenimentului cuprinde și o zi de workshop-uri, pe 8 septembrie, unde MeV Rael, Iryna Struk sau Renata McCurley, vor prezența metode practice de dezvoltare de produs, resurse și strategii pentru o carieră de succes în această industrie sau creșterea ratei de succes până la 90%.

Nimic nu descrie "growth" mai bine că și comunitatea de Product Strategy din cadrul Cognizant Softvision. Cei 50 de profesioniști cultivă în mod activ o mentalitate înclinată spre produs, impartășindu-și cunoștințele prin sesiuni saptamănale în cadrul comunității, scriind articole cu sfaturi despre cum utilizează "product mindset" în practică, prin sesiuni de mentorat și... nelipsitele meme-uri de product management. Angajamentul nostru față de premiumizarea digitală ne împinge limitele în promovarea unei culturi a experimentării și a knowledge sharing-ului. „Knowledge is wasted when it isn't shared", a spus JM Cornwell - și acesta este cel mai important motiv pentru care ne alaturăm PROW - un eveniment de impact care reunește într-un singur loc problem-solvers, oameni de business și profesioniști orientați pe digital.", spune Ștefan Bala, Community Lead Product Delivery Cognizant Softvision

Pe 9 septembrie, peste 300 de participanți sunt așteptați să descopere cele mai bune metode de colaborare, inovare sau creare a unei culturi de companie potrivită în această industrie.

Sunt ultimele zile în care biletele se pot achiziționa la prețul de tip Regular, acesta urmând să crească în dată de 1 septembrie. 

Ediția Prow 2022 este realizată în parteneriat cu: Amazon, 123FormBuilder, Cognizant Softvision, InnovX-BCR, Unifiedpost, Orange România, Intel, Endava, Make IT în Oradea, Nagarro, [e-spres-oh], Autonom, Haufe Group, Access Group și ibis Timișoara.



Citeste si