- 7 Octombrie 2023
Raport ecomTEAM 2023: cum arată cifrele celei de-a 13-a ediții și când are loc ecomTEAM 2024
Lista de speakeri a ediției de anul acesta a inclus specialiștii din e-commerce, atât de la nivel local, cât și internațional, care au urcat pe scenă, dar și reprezentanți ai industriei care au participat în maratonul interviurilor din e-commerce. În total, au fost 57 de reprezentanți ai industriei implicați în paneluri, workshopuri, prezentări și interviuri video.
De la unii dintre cei mai importanți retaileri online la nivel local, precum eMAG, Altex sau evoMAG, până la jucători străini precum Allegro, scena evenimentului ecomTEAM a găzduit numeroși reprezentanți ai magazinelor și marketplace-uri online, în timp ce în zona dedicată maratonului de interviuri din e-commerce au fost realizate 35 de materiale cu magazine online.
Speakerii prezentați mai sus, împreună cu experții din zona de logistică, digital marketing și tehnologie au făcut ca ediția de anul acesta să se bucure de o audiență de peste 450 de participanți la eveniment. Aceștia au profitat de funcționalitățile de networking ale platformei IC Events, dezvoltată de InternetCorp, și au realizat peste 1.500 de schimburi de cărți de vizită.
Dincolo de audiența formată din cei prezenți la eveniment și cei înscriși în platforma IC Events, ecomTEAM 2023 s-a bucurat și de atenția persoanelor care au urmărit evenimentul LIVE prin intermediul postărilor pe canalele de video streaming și social media. Un total de 30.000 de LIVE stream views au fost înregistrate pe Vimeo și Facebook, ce au generat peste 71 de zile de vizionare.
wall-street.ro și echipa InternetCorp au început deja pregătirea evenimentului ecomTEAM 2024, la care te poți înscrie AICI. Urmărește-ne pe LinkedIn AICI și pe ecomTEAM.ro pentru a fi la curent cu noutățile legate de eveniment și de industria de e-commerce și nu ezita să ne scrii la ecomteam@internetcorp.ro.
Unele dintre cele mai importante declarații de la ecomTEAM 2023 le poți regăsi în materialele publicate deja pe wall-street.ro, materiale precum:
- Cornel Morcov, FAN Courier: Vor fi zone din România unde anticipez că livrările vor fi exclusiv la lockere, din cauza lipsei forței de muncă
- Florin Toma, DHL: Tot e-commerce-ul de la noi se bate pe aceiași 7 milioane de clienți; diaspora ar putea dubla audiența
- Monica Ciolănel, Altex: Începe să se șteargă granița între cumpărături online și offline. Ce produse noi se vor lansa în curând în Altex Marketplace
- Augustin Dobre, Twispay: O plată cu cardul la un comerciant este de 10 ori mai sigură ca o plată cu cash
- Cătălin Emilian, RTB House: eCommerce-ul se uită tot mai atent la zona de conversie, dar dacă sare etapele, asta îl poate afecta pe termen lung
- Vânzarea online prin eMAG Marketplace: cum arată cifrele și ce planuri de dezvoltare are eMAG
- Băjenaru, Sameday: Românii comandă mai mult la easybox decât acasă. Vrem să ajungem cel mai mare curier din Balcani
- Robert Trandafir, Gun Media, despre vânzările online: Din păcate, diaspora e o audiență foarte puțin exploatată
- Main Partner: FAN Courier
- Gold Partner: eMAG Marketplace
- Silver Partners: Twispay, ING, HTTPOOL, Sameday, Gun Media, tbi Bank, Mokka, Invest HK, Cargus, MerchantPro, Innobyte, Limitless Agency, RTB House, DHL și Altex
- Sponsors: Paysera și theMarketer
- Cu Sprijinul: NOA Digital, Kooperativa 2.0, Cloudcart, Bossnet, Boot in Tech, Altexpress