Recrutarea viitorului, prin jocuri: cum arată jocul Saint-Gobain Brain

Saint-Gobain lansează propriul Serious Game, un joc online conceput pentru smartphone-uri și tablete, care permite jucătorilor să exploreze diversele zone de business ale Grupului, precum Industria 4.0, Distribuția, Cercetarea și Dezvoltarea. Participanții vor fi provocați să gestioneze situații tipice procesului de recrutare, dar și să își testeze capabilitățile de jucători.

Jocul îmbină explorarea mediilor de business ale Grupului Saint-Gobain cu lumea jocurilor online.

Prin această nouă experiență captivantă menită să atragă noi talente, să promoveze recrutarea și să motiveze atât potențialii candidați, cât și pe toți angajații, Saint-Gobain își afirmă unicitatea în calitate de angajator. Destinat utilizării la nivel global, jocul BRAIN este disponibil în engleză, franceză și poloneză.

SAINT-GOBAIN BRAIN are menirea de a încuraja parteneriatul cu organizațiile de caritate locale, susținute de Fundația Saint-Gobain, dar și alte cauze ad-hoc care necesită fonduri de urgență.

De fiecare dată când jocul este accesat, este afișat un contor care permite realizarea unei donații. Când suma donată ajunge la 5.000 de euro, suma este transferată către organizația caritabilă selectată.

Pentru lansarea la nivel local, Saint-Gobain România a ales Asociația Habitat for Humanity România.  

O aventură captivantă, o lume construită din elemente grafice futuriste în culorile Saint-Gobain.

Jucătorul, Alex, se pierde în timpul unei vizite la un Centru de Cercetare și Dezvoltare, atunci când intră într-un spațiu rezervat angajaților.

Astfel, se găsește față în față cu o inteligență artificială care are nevoie de ajutor pentru a-i fi restabilită funcționalitatea. Pentru a răspunde acestei provocări, Alex va trebui să apeleze la propriile sale abilități, care corespund atitudinilor Grupului Saint-Gobain (apropierea față de clienți, antreprenoriatul, inovarea, agilitatea, cultura deschisă și antrenantă). El va descoperi trei dintre zonele de business ale Saint-Gobain: un punct de vânzare, o fabrică 4.0 și un laborator de cercetare și dezvoltare în care este ghidat de inteligența artificială pentru a rezolva cele 15 provocări care îl ajută să progreseze.

Saint-Gobain operează în 70 de ţări şi cumulează peste 170.000 de angajaţi. În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Brodrene Dahl, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips şi Weber, cu aproximativ 1800 de angajaţi și operează 22 de linii de producţie în 13 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.



Citeste si