- 29 Iunie 2019
Restaurantul digital, fără mese, fără sediu, noul trend în Europa
Taster e un serviciu de online food delivery care lucrează și dezvoltă o serie de branduri de restaurante care sunt doar pentru comenzi, fără să aibă și un sediu fizic. Piața e una aglomerată și e estimată la a ajunge la 320 de milioane de dolari până în 2030.
EU-Startups scrie de faptul că Taster, fondat în 2017, a primit o investiție de 7 milioane de euro într-o investiție Series A de la Battery Ventures, Heartcore Capital, LocalGlobe, Marc Menase și alți investitori.
Taster a fost creat în 2017 de Anton Soulier, unul dintre primii angajați de la Deliveroo, gigantul livrărilor de mâncare din Marea Britanie. Taster creează și operează restaurante-digitale. Au un sediu fizic, dar doar cu bucătărie, și fac doar livrări. Compania are o creștere de 30% de la lună la lună și operează în Londra, Paris și Madrid. Are o echipă de 115 angajați, dintre care 100 sunt bucătari și a livrat peste 400.000 de preparate.
Taster a dezvoltat o serie de tehnologii prin care să poată deschidă noi restaurante în diverse zone, să se integreze în mai multe platforme de livrare și să prezică destul de precis cantitatea de ingrediente necesară pentru a prepara mâncărurile zilnic.
Taster are 3 restaurante operate, dar vrea să mai lanseze 3 și să se extindă în întregime în Paris, Londra și Madrid, acoperind tot orașul.