- 6 Septembrie 2023
retailArena 2023: Omul care coordonează expansiunea Primark în Europa Centrală și de Est se alătură ediției de anul acesta
Maciej Podwojski s-a alăturat echipei Primark în Marea Britanie în 2007, ca manager stagiar, extinzându-şi ulterior experienţa pe pieţele din Spania, Olanda și Germania. În 2011 a fost numit store manager la Primark Gelsenkirchen, Germania. A coordonat deschiderea cu succes a mai multor magazine Primark, preluând în 2014 rolul de Area Manager pentru sudul Germaniei.
În 2017, Maciej s-a întors acasă în Polonia, unde şi-a extins şi diversificat experienţa lucrând ca COO în cadrul unei companii lider european în sectorul sănătății – Promedica24.
În 2019, Maciej a revenit în echipa Primark și a preluat funcţia de manager regional Primark pentru Polonia, Slovenia și Republica Cehă, iar recent a fost promovat în funcția de manager pentru Europa Centrală și de Est, fiind responsabil de implementarea planurilor de expansiune ale Primark în regiune.
Până la acest moment, Primark deține peste 400 de magazine în 15 regiuni din Europa și SUA, dintre care două se află în România: Park Lake și AFI Cotroceni. Retailerul internațional intenționează să atingă pragul de 530 de unități până în 2026.
Cine va mai urca pe scenă la cea de-a unsprezecea ediție a retailArenaNume importante din industrie ni se vor alătura și anul acesta pe scena retailArena. Speakeri naționali și internaționali, dar și autorități vor comenta schimbările din industrie și vor trece în revistă potențialele provocări ale marilor companii.
Tudor Manea, CEO eMAG, și Adrian Mihai, CEO FAN Courier, vor da startul celor două zile de eveniment. Vom afla de la aceștia ce a însemnat 2023 pentru doi dintre marii coloși din România, dar și cum se pregătesc pentru anul următor.
La capitolul speakeri internaționali, lui Maciej Podwojski, Head of Sales CEE Primark, i se, alătură și Gijs Klomp, Business Development Manager WDP România, companie care deține o cotă de piață de aproximativ 25% în ceea ce privește stocul național de spații logistice și industriale. Având 64 de proiecte închiriabile, în diverse orașe din România, portofoliul local al companiei este estimat la o valoare de peste un miliard de euro.
Teme de actualitate din retail și FMCG: ce îi preocupă pe manageriSpecialiști în retail, FMCG, logistică, curierat și e-commerce, precum Altex, eMAG, Primark, FAN Courier și Sameday, tbi Bank și Mastercard, vor fi alături de noi în cele două zile ale conferinței pentru a ne expune strategiile pregătite pentru a face față trendurilor de viitor.
Teme precum comportamentul consumatorului ținând cont de evoluția inflației și o potențială criză a alimentelor, cum vor arăta centrele comerciale ale viitorului, având în vedere noile tehnologii folosite, dar și cum se va modifica noțiunea de omnichannel în raport cu implicațiile inteligenței artificiale vor fi analizate de speakerii invitați la eveniment.
Bineînțeles, aceștia se vor opri și asupra tehnicilor și strategiilor de a atrage și de a menține noi consumatori, într-un context volatil pentru industrie.
De asemenea, întrepătrunderea offline-ului cu online-ul rămâne pe ordinea de zi pentru specialiștii care vor urca pe scenă, pe 25 și 26 octombrie, la Crowne Plaza Bucharest.
Nu în ultimul rând, pentru că retailArena 2023 are loc în apropierea celui mai mare eveniment de reduceri din an, vom dezbate cu invitații despre Black Friday și despre ofertele puse la bătaie de retaileri.
Bineînțeles, actualizăm lista de speakeri continuu, așa că nu uita să te înscrii AICI pentru a fi la curent cu ultimele informații legate de retailArena și pentru a te alătura specialiștilor și celor peste 300 de invitați din industrie care își dau întâlnire pe 25 și 26 octombrie 2023, la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
Lista completă a invitaților confirmați, dar și programul actualizat pot fi accesate AICI.