Românii de la ProductLead, în finala unui concurs de inovație fashion

Startup-ul românesc ProductLead.me, care creează software prin care brandurile și influencerii pot monetiza mai bine Instagram, este printre finaliștii de la Fashion Innovation Award 2019, competiție organizată în Elveția de Loomish, o firmă de consultanță în investiții.

Loomish, o firmă de consultanță în investiții elvețiană specializată în Lifestyle Tech, anunță 12 finaliști ai premiului Fashion Innovation Award 2019. Finaliștii, atât elvețieni, cât și internaționali, sunt liderii industriei FashionTech acoperind diferite părți ale lanțului de nevoi ale modei.

Finaliștii își vor prezenta soluțiile către un juriu format din experți de la brandurile de Fashion, experții din industrie și investitori, în aprilie 2019, la Lugano.

Printre finaliști, românii de la ProductLead.me, ce au creat un ecosistem software în care ajută brandurile să înțeleagă și să folosească mai bine puterea social media prin cei 4 piloni principali ai săi: Visual Commerce, Big Data Analytics, Creative Generator și Omnichannel. Printre clienții lor se numără: Samsung, Untold, BCR, Eyerim, Phillip Morris.

Cei care participă la Fashion Innovation Awards au șansa de a se întâlni face to face cu directorii a 3 companii mari din fashion, să discute cu investitori în domeniu, să primească mentorat și acces la servicii de payment și servicii Microsoft în valoare de peste 60.000 de franci elvețieni.



Citeste si