- 18 August 2025
Romeo Mann | LaunchPod | „Era creșterii startup-urilor cu orice preț s-a terminat”
Romeo Mann este expert în „revenue operations” cu peste 10 ani de experiență în companii precum DHL sau Electrolux. A fondat MAN Digital în 2016 ca să rezolve problemele de vânzări în B2B.
Mann este specializat în Revenue Operations (RevOps) și în account-based marketing care vor să aducă rezultate concrete dincolo de metrici de vanitate. Se concdentrează pe a aduce valoare prin inițiativele lor.
De asemenea, el va fi speaker la How to Web 2025.
Era creșterii cu orice preț s-a terminat„Startup-urile consideră vânzările și strategiile de marketing niște sprinturi. Dar RevOps înseamnă infrastructură. Abia asta te ajută să supraviețuiești unor sprinturi multiple fără să intri cu echipa ta în burnout”, consideră Romeo Mann.
Vânzările sunt esențiale pentru un startup. Fără vânzări, un startup e doar o idee frumoasă.
Mann considră că de multe ori startup-urile sunt obsedate de storytelling, de pitch deck-uri și de poziționare. El consideră că alte elemente sunt importante: cum califici lead-urile de vânzare, cum treci prin mai multe cicluri ale produsului, cum te descurci cu clienții după vânzare.
„Era creșterii cu orice preț s-a terminat. Acum trebuie să te concentrezi pe retenție și pe valoarea clienților existenți.”, consideră Mann.
Cum poți urmări activitatea Launch România?„RevOps nu înseamnă că o singură persoană trebuie să știe totul, ci echipe specializate în suport clienți, marketing și vânzări care colaborează.”, mai adaugă acesta.
- Abonează-te la canalul de YouTube pentru a afla primul despre activitățile comunității și podcasturile din seria LaunchPod.
- Intră pe site-ul lor oficial aici.
- Aplică pentru a intra în comunitatea Launch România aici.
- Urmărește Launch pe Facebook.
- Dă un follow și pe Instagram.
- Discută cu Launch România pe Linkedin aici.
Poți urmări discuția cu Romeo Mann, dacă ești interesat/ă de cum să lansezi produse digitale direct în podcastul de mai sus. Sau poți urmări discuția pe capitole, după cum poți să le găsești mai jos.
00:00 – Intro: What is RevOps, really?
03:42 – The Playbook Problem in Startups
10:28 – Using AI in B2B: Hype vs Real Use Cases
17:40 – ABM: Why Most Companies Get It Wrong
24:10 – How to Research Like a Pro (Without Wasting Time)
32:45 – Revenue Systems vs Marketing Campaigns
36:55 – The Tool Trap: Tech ≠ Process
41:30 – How to Web this year
47:15 – Final Advice: Structure First, Tools Later