- 8 Decembrie 2021
SalesPartner, produsul dedicat pieței auto din România, cotă de piață de 9%. Investiție de 220.000 de euro pentru dezvoltare
Pentru a atinge aceste cifre, sunt trimise lunar, în medie, aproximativ 20,000 de oferte și peste 10,000 de clienți potențiali sunt procesați prin soft.
Cu peste 20 ani de experiență în IT, Felicia și Sorin Bârsan au pornit o afacere în acest domeniu în 2015, iar de atunci au investit permanent în dezvoltarea de soluții complete, care să răspundă cerințelor complexe ale clienților.
Astfel a apărut Sales Partner, soluția dedicată pentru piața auto, ce acoperă funcționalități multiple, simplificând procesele interne ale unităților de dealership auto și crescând eficiența acestora la nivel de afacere, de proces și de echipă.
„Filozofia noastră de business a fost dezvoltată în jurul unui cuvânt: parteneriat. Credem în succesul construit prin parteneriate puternice cu clienții și colaboratorii noștri. Soluția Sales Partner a fost dezvoltată pe baza unor ani de experiență și interacțiune cu mari companii de automobile, de lucrat în echipă cu acestea pentru a dezvolta produsul care răspunde cel mai bine nevoilor lor. Sectorul auto este poate unul dintre cele mai reglementate și standardizate, iar efortul de a menține calitatea ridicată, oferind în același timp experiența clienților cu opțiuni limitate pentru furnizorii și partenerii logistici agreați, pune o presiune enormă asupra companiilor din întreaga lume pentru a-și automatiza procesele. Soluția noastră este gata de utilizat, însă ușor și rapid personalizabilă, astfel încât în doar câteva săptămâni să poată automatiza întregul proces al unei unități de dealership auto. Rezultatele de până acum sunt dovada calității soluției noastre”, a declarat Felicia Bârsan, cofondator Sales Partner.
Pentru 2022, echipa Sales Partner își propune dublarea cotei de piață, dar și lansarea de noi module integrate în soluție, precum cel Post-Vânzare, deja în dezvoltare, și Portalul de Client, pentru comunicarea directă a serviciilor și noutăților și îmbunătățirea relației dintre ei și dealership. În plus, echipa lucrează la dezvoltarea continuă a soluției pe baza feedback-ului primit în timp real de la clienți și end useri.
„Digitalizarea este viitorul, iar tehnologia poate fi cel mai eficient sprijin al unei afaceri atât de complexe precum cea din domeniul auto, ce presupune multe operațiuni care dacă sunt implementate manual îngreunează procesul și pot duce chiar la pierderi. Ne-am propus să fim cu un pas înainte în ceea ce privește evoluția tehnologiei, iar departamentul nostru de Cercetare și Dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei soluții de afaceri complete și relevante, perfect configurată pentru domeniul automotive. Suntem mereu la curent cu provocările și oportunitățile din industrie, printr-un dialog permanent cu reprezentanții acesteia din funcții cheie, precum cele de general management, comercial sau logistic. Sales Partner este un produs unic în complexitate, ce automatizează întregul proces de vânzare și aprobare, de la ofertare și planificare până la faza de raportare, simplificând fluxul intern prin utilizarea de interfețe și tehnologii moderne precum API, RPA și AI moderne”, a completat Sorin Bârsan, cofondator Sales Partner.
Echipa Sales Partner numără peste 12 persoane, iar din 2020 echipa de management s-a întărit prin numirea lui Mihai Turcu în rolul de CTO. Mihai face parte din echipă încă de la înființare, având un rol strategic în dezvoltarea tehnică și a arhitecturii de sistem.
Sales Partner este o soluție IT dezvoltată de compania Unit Vision. Cu o echipă de peste 12 persoane, compania este dedicată dezvoltării de soluții integrate eficiente pentru domeniul auto. Sales Partner este o platformă modulară, ce include module dedicate de Vânzări, Marketing, GDPR, Integrare sau Raportare, dar unificată, care poate fi integrată cu aproape orice soluție auto. Echipa de proiectare și dezvoltare are membri seniori, fiecare cu o experiență de peste 10 ani în lucrul cu companii mari și aplicații complexe din domeniul financiar sau bancar, din sectoare precum producție, distribuție sau securitate.