Samsung relansează magazinul care se adaptează în timp real la client

Samsung România a redeschis magazinul Samsung Experience Store, cel care a fost și primul magazin Samsung din România și Europa de Est. Redeschiderea magazinului a fost realizată în parteneriat cu cei de la Avenir Telecom, o companie cu o experiență de peste 21 de ani pe piața din Romania și unul dintre cei mai cunoscuți retaileri GSM de pe piața locală, prin lanțul de magazine Internity.

Samsung Experience Store se concentrează atât pe oferirea de experiențe de produs îmbunătățite, în contextul adaptării la noul stil de viață al consumatorilor și la transformarea acestor experiențe în vânzări, cât și pe încorporarea unor experiențe inovatoare cu ajutorul tehnologiilor Samsung. 

Câteva din noutățile aduse odată cu redeschiderea Samsung Experience Store sunt Customer Service Level 2 și Service Desk. De acum înainte, prin intermediul Customer Service Level 2 clienții Samsung au posibilitatea de a accesa serviciile de service într-o oră sau de a-și personaliza produsele prin gravură laser.

De asemenea, prin intermediul Service Desk clienții pot achiziționa cu ușurintă produsul dorit și au acces la servicii precum setarea produsului, învățarea rapidă, transferul de date, actualizarea și reinstalarea software-ului sau predarea și preluarea produsului lăsat în service.  

Samsung Experience Store integrează, de asemenea, tehnologia oferită de TPS Engage, devenind astfel primul magazin fizic din România care reacționează în mod dinamic și în timp real la nevoile clienților care îi trec pragul. În plus, conținutul ecranelor din Samsung Experience Store va fi modificat automat, astfel încât vizitatorii vor vedea produse și accesorii relevante pentru ei.

TPS Engage a participat și la competiția de startup-uri Startup Spotlight



Citeste si