Samsung, unul dintre liderii globali în ce privește vânzarea de soundbar-uri

Samsung Electronics a fost recunoscut ca unul dintre liderii pe piața globală de soundbar-uri, conform firmei de cercetare de piață FutureSource Consulting. Un raport nou lansat și publicat pe 28 februarie afirmă că Samsung ocupă locul întâi pe piața soundbar-urilor pentru al nouălea an consecutiv, având o cotă de piață de 20.2% și contabilizând 18.4% din volumul vânzărilor din industrie în 2022.

Soundbar-urile Samsung, inclusiv gama premium Q-series, sunt ajustate pentru a oferi o calitate superioară a sunetului, dar și compatibilitate îmbunătățită cu televizoarele. Funcții precum SpaceFit Sound sunt apreciate de clienți pentru modul în care reușesc să calibreze sunetul astfel încât să se potrivească proprietăților acustice ale fiecărui spațiu.

Anul acesta, Samsung va duce gama de soundbar-uri la nivelul următor, cu sunete mai bine calibrate și caracteristici audio premium.

Modelul HW-Q990C de la Samsung este un soundbar de top din seria Q, cu un sistem de 11.1.4 canale și sunet Dolby Atmos. Este dotat cu cea mai recentă caracteristică Q-Symphony 3.0, care analizează și procesează canalele vocale și elementele audio pentru a oferi un sunet sincronizat folosind fiecare difuzor din televizor și din soundbar. De asemenea, vine cu SpaceFit Sound Pro, care calibrează sunetele pentru a se potrivi proprietăților acustice ale fiecărui spațiu.

Cheolgi Kim, vicepreședinte executiv al Visual Display Business la Samsung Electronics, a declarat că „soundbar-urile Samsung sunt partenerul perfect pentru televizoarele Samsung, cu capabilități de redare a sunetelor la cel mai înalt nivel și care aduc cu sine caracteristici audio inteligente și o conectivitate îmbunătățită."

Potrivit Futuresource, piața globală de soundbar-uri a înregistrat o creștere constantă de aproximativ 5,7% în ultimii trei ani. Aceasta a înregistrat 23,16 milioane de unități vândute în 2022 și se așteaptă să ajungă la 26 de milioane de unități vândute până în 2025.



Citeste si