- 18 Ianuarie 2023
Savables caută rețeta secretă a monetizării anti-risipă alimentară
Savables este un startup care a pornit inițial cu numele de CleverEat și a fost participant la Innovation Labs. Ulterior au fost acceptați în acceleratorul Startup Wise Guys din Estonia, au primit 80.000 de euro investiție și au trecut printr-un rebranding.
Savables vrea să reducă risipa alimentară prin oferirea de meniuri utilizatorilor la prețuri reduse de la restaurantele partenere. Meniurile sunt încărcate în platformă dacă acestea ar expira în curând și pot fi achiziționate de utilizatori dacă ajung la acel restaurant sau fast food. Am discutat cu Rareș Mară despre Savables și drumul din față.
Am discutat cu Rareș Mară la finalul lunii noiembrie 2022, într-o zi însorită în Timișoara. Savables s-a transformat pentru că li s-a părut un nume mai bun pentru mai multe zone, nu doar mâncare, dar și pentru că au descoperit că e un nume folosit și de un posibil concurent internațional. “Am lansat site-ul web, avem produsul digital unde clienții pot să cumpere surplusul de mâncare de la restaurante și am trecut deja prin procesul de rebranding”, explică Rareș Mară, CEO și cofondator al Savables. Astfel, momentul acesta este ca un restart pentru companie.