SimpleShop, modulul creat la Cluj care transformă site-ul într-unul de ecommerce

Magazinul online pentru orice afacere a devenit o necesitate în această perioadă. Antreprenorii au putut observa că e esențial să aibă și un alt canal de vânzare. Au apărut multe soluții, unele adaptate pentru business-uri mici. Un grup de antreprenori din Cluj-Napoca a dezvoltat SimpleShop, o soluție prin care orice site poate să-și adauge un coș de cumpărături foarte rapid.

Ultimele două luni și jumătate ne-au scos în față tot felul de soluții pentru antreprenori. Au fost găsite metode prin care antreprenorii să-și facă un site rapid, să integreze module de ecommerce, chiar dacă au o afacere relativ mică și nu s-au gândit niciodată la o investiție mare în zona de online.

De curând am discutat cu cei de la Digital Republic din Cluj-Napoca, o companie care a dezvoltat SimpleShop, practic o soluție foarte rapidă prin care să integrezi un magazin online în site-ul deja existent. Ei sunt cei care au dezvoltat și yeParking, o soluție prin care poți găsi și plăti locuri de parcare în orașe și spații comerciale.

Cum a pornit SimpleShop?

Mihai Lodoabă, Digital Manager la Digital Republic spune că Simple Shop a pornit de la cele trei necesități principale ale oricărui magazin online: „să poată să-și listeze rapid produsele, să poată accepta plata online, fără bătăi de cap, și să reducă semnificativ efortul necesar schimbării site-ului propriu de prezentare într-un shop sau chiar construirea unui shop nou”.

Practic, SimpleShop permite oricărui magazin care are deja un site de prezentare să vândă online în câteva minute.

Cum funcționează platforma clujenilor?

Cum spuneam, SimpleShop se adresează celor care au site-uri de prezentare, dar nu au module de ecommerce și vor să adauge unul rapid.

„E minim intruziv – un simplu widget care convertește instant orice pagină de prezentare într-un shop cu toate elementele necesare vânzării online (produse, categorii, căutare, cantități, coș de cumpărături, plată online) – fără să depindă de modul și mediul în care a fost programat site-ul curent. Nu trebuie schimbat nimic, activarea magazinului se face prin simpla adăugare a unui cod – ca și cel de analytics – pe care comerciantul îl primește la finalul configurării”, explică Mihai Lodoabă.

Pe lângă simplitate, SimpleShop poate scala destul de ușor, pentru că e o platformă în cloud, așa că magazinul nu depinde atât de mult de volumul de comenzi sau produse care pot fi procesate. Singura limitare rămâne, așadar, logistica de la comerciant.

SimpleShop e standardizat, așadar actualizările și optimizările efectuate pe fluxuri și tehnologie se actualizează automat la toți clienții din portofoliu. Astfel, magazinul online creat nu are nevoie de mentenanță lunară sau constantă.

Primele magazine care folosesc SimpleShop

Clujenii au implementat deja soluția pe unele site-uri. Carmangeria Moldovan din Cluj-Napoca și Techsylvania Fan Shop au introdus modulul de ecommerce în site-ul lor.

„Toate magazinele listate au o perioadă de 14 zile în care pot experimenta și descoperi utilitatea SimpleShop”, spune Mihai Lodoabă.

După această perioadă, antreprenorii care vor să transforme un site de prezentare într-unul care să le poată genera vânzări au la dispoziție mai multe pachete. Pachetul de start costă 19 euro pe lună și ajunge la doar 50 de comenzi pe lună, pentru magazinele foarte mici. De asemenea, există un comision de 3,8% la plata online.

Varianta de 29 de euro pe lună (Plus) ajunge la 250 de comenzi pe lună, iar varianta de 59 de euro pe lună duce 1.000 de comenzi pe lună. Dincolo de acest nivel, poți primi o ofertă personalizată. Cu toate acestea, dacă folosești o echipă de dezvoltare proprie, costurile inițiale ar putea fi prea mari.

 



Citeste si