Sodexo trece prin rebranding și devine Pluxee. Care sunt planurile

Sodexo devine Pluxee, iar noul brand care continuă activitatea de 25 de ani a lui Sodexo de lider în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor pe piața din România, își anunță planurile strategice pentru piața locală.

Numele noului brand este o combinatie  care cuprinde toate elementele misiunii sale:

  • Plux reprezintă spiritul pozitiv, optimismul și sugerează că brandul deschide o lume plină de oportunități
  • „X” simbolizează modul în care brandul amplifică aceste oportunități prin experiențe personalizate și durabile oferite clienților, comercianților, beneficiarilor și angajaților noștri.
  • “EE” se identifică cu domeniul de activitate în care activează brandul – Employee Engagement (implicarea angajaților).

Pluxee România are 35.000 de clienți și peste 2 milioane de angajați folosesc serviciile sale în 55.000 de locații partenere. Aplicația globală PLUXEE are 1 milion de utilizatori în România. Compania este preferată de IMM-urile din România, care dețin o pondere de 72% din totalul portofoliului actual. 

 ”Pluxee se dezvoltă pe fundația a 25 de ani de experiență a companiei pe piața locală în care a înregistrat performanțe constante alături de o echipă talentată și pasionată, care împărtășește noua viziune de brand. Avem un impact pozitiv în societate prin susținerea anumitor sectoare de activitate, cele în care cardurile pot fi folosite. Acest sistem de vouchere electronice contribuie la creșterea economică a României, prin crearea de noi locuri de muncă, creșterea fiscalizării, susținerea afacerilor mici și mijlocii dar și prin programele sociale ca „Mese calde” și „Sprijin pentru România”, inițiate prin politici publice, unde am contribuit cu know-how-ul și infrastructura noastră. Vrem să continuăm să creăm valoare oferind și în viitor cele mai bune soluții pentru nevoile clienților și profesioniștilor noștri.” Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO, Pluxee România.

Ca parte a planului strategic pentru 2025, Pluxee intenţionează:

  • Să își consolideze poziția de lider pe piață în soluții pentru implicarea angajaților și amplificarea notorietății brandului Pluxee.
  • Să se poziționeze ca partenerul preferat pentru beneficiile extrasalariale ale angajaților și să fie recunoscut ca jucător relevant în piață.
  • Să își intensifice poziția pe segmentul IMM-urilor, diversificând aria de beneficii extrasalariale pentru angajaţii acestora.
  • Să își dezvolte portofoliul de produse şi servicii de wellbeing, să continue să susțină puterea de cumpărare a angajaților şi implicarea lor la locul de muncă.
  • Să simplifice modul în care aceste servicii sunt accesate de angajați prin digitalizare.

Produsele și serviciile Pluxee România

  • Cardul de masă Gusto, care poate fi folosit și pentru accesarea serviciilor de telemedicină, consultații generale de nutriție, psihonutriție, psihologia și managementul stresului, programe de terapie personalizate.
  • Cardul Cadou care poate fi folosit pentru achiziționarea unei game variate de servicii și produse de larg consum, articole de îmbrăcăminte, decorațiuni interioare, bijuterii, cosmetice, articole sportive, electronice, electrocasnice, jucării.
  • Cardul Turist prin care angajații pot achizitiona servicii turistice, cazare transport, masă în cea mai mare și diversă rețea de locații turistice din România.
  • Cardul Cultural prin care se pot achiziționa bilete la spectacole, filme, competiții sportive, festivaluri, concerte și piese de teatru, expoziții și târguri, cărți, manuale școlare, albume muzicale și multe alte produse culturale.
  • Platforma de loializare și beneficii pentru angajați MyBenefits, care permite clienților să integreze identitatea vizuală a propriului brand de angajator și să automatizeze acordarea și gestionarea beneficiilor. Platforma oferă peste 28.000 de produse și servicii diverse precum beneficiile Pluxee, asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală și training, servicii de wellbeing.
  • The Happiness Index, un instrument unic și inovativ în construirea și susținerea culturii organizaționale prin măsurarea gradului de satisfacție, implicare și fericire a echipelor, având la bază 18 modele predefinite de chestionare susținute de neuroștiință.


Citeste si