- 23 Noiembrie 2023
SoftServe deschide primul sediu din România și deschide noi posturi pentru IT-iști
Biroul SoftServe România este localizat in clădirea Charles de Gaulle Plaza, din zona Aviatorilor, are o suprafață utilă de peste 540 metri pătrați. Înainte de a deschide biroul din Charles de Gaulle Plaza, SoftServe oferea angajaților din București posibilitatea de a lucra dintr-un co-working din centrul Capitalei.
„SoftServe continuă să aibă o politica de lucru flexibilă, oferind tuturor angajaților posibilitatea de a alege liber de unde lucrează. Acest birou ne ajută să creștem acest nivel de flexibilitate și să venim în întâmpinarea colegilor care preferă să lucreze de la birou sau care au nevoie de un spațiu pentru diverse întâlniri de echipă”, a spus Dan Paraschiv, Country Manager, SoftServe România.
Pe lângă biroul recent inaugurat în București, SoftServe România a hotărât să le ofere și angajaților din Cluj spații de lucru într-un hub de co-working din oraș, prin intermediul soluției Pluria, ce ofera acces la o rețea națională de spații flexibile.
„București și Cluj sunt, în prezent, orașele cu cei mai mulți angajați, dar modelul de lucru de la distanță ne permite să avem echipe oriunde în România. Printre orașele unde suntem prezenți acum cu mici echipe se numără Brașov, lași și Timișoara. Am început în România ca angajator 100% remote și este un model cu care continăum să operăm și pentru care suntem recunoscuți”, adaugă Dan Paraschiv.
SoftServe a inaugurat operațiunile din România în mai 2022, ca parte a strategiei de extindere globală. În prezent, compania operează în mai multe țări de pe aproape toate continentele, fiind prezentă în Italia, Germania, Singapore și Mexic, printre altele. Astfel, peste 12.000 de experți lucrează în cele peste 50 de birouri la nivel global la mai bine de 900 de proiecte SoftServe.
„Când am intrat în România, în mai 2022, eram doi angajați, eu și un recruiter. Anul acesta, vom încheia cu aproape 150 de colegi, de 3 ori mai mulți față de începutul lui 2023 și continuăm să creștem. Urmărim săajungem la 250 de oameni până la finalul anului viitor,” a punctat Dan Paraschiv, Country Manager SoftServe România.
Beneficii pentru angajații din RomâniaPe lângă politica de lucru flexibilă, SoftServe oferă angajaților o suită de alte beneficii, cu accent pe wellbeing și educație.
Astfel, compania oferă un pachet de beneficii flexibile, angajații compunându-și singuri, în limita unui buget lunar, pachetul extrasalarial. De asemenea, toți angajații primesc 25 de zile de concediu de odihnă, dar și alte zile libere în plus pentru diverse evenimente personale sau familiale.
Totodată, SoftServe dispune și de un ecosistem educațional. Sub denumirea SoftServe University, compania oferă angajaților peste 1.000 de cursuri dezvoltate intern, care se adaugă altor 10.000 pe care aceștia le pot accesa gratuit pe Udemy Business. În plus, compania suportă costul certificării angajaților pentru o serie de tehnologii, contribuind astfel la dezvoltarea profesională accelerată a specialiștilor din companie.
SoftServe are si o componentă de implicare socială dezvoltată. Compania are propria fundatie caritabilă,Open Eyes, și propria platformă de crowdsourcing, Open Tech, prin care se implica în diverse programe sociale în toate țările în care este prezentă.
Prin Open Eyes, compania a donat anul acesta 1,2 milioane de dolari pentru achiziția a 100 de ambulanțe pentru Ucraina prin programul Drive for Life. Aceasta donație se adaugă celorlalte 123 de vehicule medicale donate de fundație în 2022 pentru a veni în ajutorul salvatorilor de pe linia frontului din Ucraina.
În primul an în România, compania și voluntarii SoftServe au susținut mai multe acțiuni de plantare din București, Cluj, lași și Brașov, colaborând cu organizația Creștem România Impreuna, parteneriat care va continua si in 2024. De asemenea, compania a lansat prin programul EmpowerU, care sprijină incluziunea grupurilor vulnerabile, cursuri de IT gratuite pentru persoanele strămutate ca urmare a războiului din Ucraina, in parteneriat cu Consiliul
Național Român pentru Refugiați (CNRR). Primul curs, axat pe studiul HTML, se va încheia la finalul acestei luni.
SoftServe este o companie IT care ofera consultantă și soluții digitale pentru o gamă diversă de industrii, cum ar fi energie, petrol, sănătate, finanțe, retail, auto și producție. Expertiza companiei variază de la DevOps si Big Data la Al, IoT, securitate cibernetica, realitate extinsã (XR) si robotică.
SoftServe a intrat pe piața locală în 2022, angajând specialiști IT in domenii variate, de la ingineri software specializați în Python, Java sau PHP, la DevOps și WebUI. În prezent, compania are 40 de posturi deschise pe piața din România, potrivit Country Managerului, SoftServe România.