Soluțiile ialoc și rKeeper pentru eficiența restaurantelor, prezentate la FoodService & Hospitality Expo 2025

FoodService & Hospitality Expo este unul dintre cele mai mari evenimente dedicate profesioniștilor din HoReCa, Retail și Foodservice, cu peste 30.000 de participanți și 350 de expozanți. ialoc participă alături de rKeeper și prezintă soluții dezvoltate pentru restaurantele care vor mai mult control operațional și o relație eficientă cu oaspeții.
  • Evenimentul reunește peste 30.000 profesioniști, 350 expozanți, inclusiv 100 internaționali, și mii de manageri, antreprenori și specialiști din HoReCa, Retail și Foodservice, într-un spațiu dedicat dialogului profesional, schimbului de idei și dezvoltării de parteneriate strategice. 
  • ialoc, aplicație de rezervări și de plăți digitale, alături de rKeeper soluții software și management folosit în 47 de țări, vor prezenta un ecosistem digital pentru restaurante la FoodService & Hospitality Expo 2025.
  • FoodService & Hospitality Expo 2025 are loc între 8 și 10 noiembrie, la Hala Laminor din București.
Activități ușurate pentru restaurante

Platforma de rezervări și partenerul său tehnologic aduc soluții integrate ce optimizează fluxurile din restaurante, de la rezervări centralizate până la plăți digitale și managementul meselor.

Lansată în 2017, ialoc a adunat peste 5 milioane de oaspeți procesați și 600 de restaurante partenere. Prin ialoc Business, restaurantele centralizează într-un singur loc toate rezervările venite din online, telefon sau social media, evitând erorile și timpii pierduți. Platforma a introdus noi funcții precum managementul meselor și plățile prin QR.

La standul ialoc × rKeeper, participanții vor vedea cum tehnologia poate simplifica fiecare etapă din operațiunile unui restaurant.

Rezervările centralizate elimă confuziile și oferă managerilor un tablou complet asupra fluxurilor de clienți. Funcția de gestionare dinamică a meselor arată în timp real sosirile oaspeților și ajută la o rotație eficientă.

Plățile integrate prin QR sau POS-ul rKeeper reduc timpul petrecut de echipă la final de tură. Tot sistemul se completează cu raportări automate care oferă acces rapid la date financiare, fără fișiere separate sau calcule manuale.

Datele interne arată câteva rezultate relevante: rata de confirmare a rezervărilor ajunge la 80%, iar 67% dintre oaspeți revin în locațiile partenere. Peste 60% dintre rezervări sunt făcute online, în majoritate de pe mobil. Gestionarea inteligentă a meselor poate genera un ROI de până la 30×. În unele cazuri, robotul telefonic integrat a redus cu 90% numărul apelurilor.

Cosmin Măgureanu, cofondator ialoc, spune că interesul pentru digitalizare este în creștere: „Soluțiile noastre reduc semnificativ timpii morți și cresc eficiența operațională, fără a afecta experiența umană din restaurant.”

Workshop-uri dedicate industriei HoReCa

Echipele ialoc și rKeeper vor susține două workshop-uri în cadrul expoziției:

High Level Human Marketing in the Age of AI – o discuție despre rolul conexiunii umane într-un context în care inteligența artificială devine partener strategic. Participă Cosmin Măgureanu (ialoc), Anca Giannousis (Selgros) și Sebastian Cristoiu (Freshful by eMAG), moderarea fiind realizată de Radu Calin (Restograf).
📅 8 noiembrie, 18:00–19:00 | Sala de conferințe

Tehnologia ca strategie pentru restaurante profitabile – o prezentare despre integrarea unui stack tehnologic adaptat industriei și despre scalabilitate operațională. Participă Andrei Iancu (myqurater), Florian Bucă (Freya POS), Ciprian Arsene (ialoc) și Alexandru Grecea (Le Babbu & Staffeine).
📅 9 noiembrie, 11:00–12:00 | Sala de conferințe

Pentru participarea la eveniment

 


Citeste si