Star Stone, producător român de pavaje, se extinde local și internațional. Investiție de 3 mil. euro

Star Stone, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidențial, înregistrează afaceri de 4,4 milioane de euro în 2020 și are plan de extindere locală și internațională. Investiție de 3 milioane de euro.

Star Stone, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidențial, inclus de Financial Times anul acesta în Top 1.000 cele mai performante companii europene, estimează, pentru 2021, o creștere de aproximativ 40% a vânzărilor.

Avansul va fi susținut de creșterea organică a pieței – industria construcțiilor având anul trecut cea mai bună evoluție an la an din ultimul deceniu – , de dezvoltarea companiei, de diversificarea portofoliului de produse, concomitent cu implementarea unui nou soft ERP, dar și de asumarea unui sistem de consolidare și de creștere accelerată a afacerii.

În 2020, Star Stone a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 4,4 milioane de euro, în creștere cu peste 10% față de anul anterior. Planul de investiții Star Stone pentru 2021 ia în calcul un buget de 3 milioane de euro și vizează extinderea pe plan local, dar și în Europa.

„Până la jumătatea anului, vom finaliza instalarea unei noi linii de producție, crescând astfel capacitatea totală de producție, lucru care ne va da posibilitatea să lansăm noi tipuri de produse destinate segmentului rezidențial. Totodată, mare parte dintre produsele noastre consacrate vor beneficia de îmbunătățirea aspectului și, printr-o metodă inovatoare, vor beneficia de un sistem de montaj care va ușura munca montatorilor și va reduce posibilitatea montajului incorect, toate acestea asigurând o calitate net superioară produselor anterioare”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE.

Compania va continua dezvoltarea și extinderea rețelei de distribuție din România care, în momentul de față, număra aproximativ 300 de distribuitori și rețelele DIY Dedeman și Hornbach.

Prezentă pe piața din România încă din 2008, Star Stone a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, iar în 2020 și în Belgia. În ceea ce privește piața externă, compania urmărește pentru anul în curs consolidarea și dezvoltarea rețelei de distribuție din Ungaria și să intre în 3 noi țări, punând bazele rețelei de distribuție în Austria, Slovacia și Cehia. 

Star Stone a fost inclusă anul acesta în topul Financial Times (FT) 1.000 cele mai performante companii europene. Prezența companiei în acest top vine ca o recunoaștere a strategiei de dezvoltare, a inovației și a investițiilor derulate de-a lungul timpului. Topul FT 1.000 publicat de Financial Times este la cincea ediție şi, alături de compania de cercetare Statista, stabilește clasamentul companiilor din Europa care au înregistrat o creștere semnificativă a afacerii în intervalul 2016 – 2019, Star Stone înregistrând, în acest interval, cea mai mare creștere a unei companii din construcții, din România.



Citeste si