Startup-ul de turism TravLocals, platformă nouă și control mai bun al cazărilor

Schimbare în turismul de nișă: Travlocals.com, platforma românească de booking, cu cel mai exclusivist și calitativ portofoliu de cazări din România, lansează o nouă versiune tehnică a website-ului, oferind o experiență de călătorie, rezervare și plată superioară atât gazdelor, cât și turiștilor. Cu o investiție de peste 300.000 de euro, Travlocals.com a reușit să creeze o platformă nouă.

Una dintre principalele îmbunătățiri aduse de noua versiune a platformei este procesarea online a plăților prin intermediul serviciului Stripe. Această facilitate oferă o experiență de rezervare  simplă, rapidă și sigură, atât pentru gazde, cât și pentru călători. De asemenea, asigură că politici precum anulările sunt respectate în mod corespunzător. Gestionarea automatizată va oferi încredere deplină călătorilor. Totodată, gazdele vor beneficia de toate avantajele unei platforme moderne și fiabile.

Pe lângă funcțiile moderne și sistemele de filtrare avansate, o altă modificare semnificativă adusă de noua versiune a platformei este obligația pentru toate gazdele de a actualiza și sincroniza permanent calendarele, asigurând astfel o gestionare eficientă a rezervărilor.

În plus, Travlocals.com prevede obligatia gazdelor de a lista tarifele de recepție, din care se va reține un comision de 10% pentru rezervările furnizate. Comisionul nu va putea fi adăugat peste prețul de recepție, ceea ce va aduce transparență și echitate în procesul de rezervare.

”Acordăm foarte mare atenție modului în care fiecare gazdă își gestionează propriul cont, în raport cu pilonii de baza ai noului nostru parteneriat: tarif de recepție, fără comisioane suplimentare pentru clienți și calendar actualizat permanent. Abaterea de la aceste reguli va atrage de la sine delistarea serviciilor respective. Avem în față un drum lung, la finele căruia sperăm să producem o adevărată reformă în turismul românesc”, a adaugat Radu Fusea.

Sub 10% din cazările din România întrunesc criteriile riguroase de selecție ale Travlocals: reputație impecabilă în canalele online, conținut media de calitate, grad ridicat de spectaculozitate, integritate, pasiune și mai ales disponibiliatate din partea gazdelor de a gestiona profesionist un business în ospitalitate. Travlocals.com se remarcă printr-un portofoliu cu peste 550 de cazări premium deja listate. Peste 200 dintre acestea sunt disponibile pentru rezervări chiar în acest moment. De asemenea, platforma dispune de aproximativ 50 de experiențe unice, care vor fi lansate în viitorul apropiat. Această varietate de opțiuni oferă turiștilor posibilitatea de a descoperi cele mai frumoase destinații din România și de a se bucura de experiențe cu adevărat autentice și memorabile.

Travlocals.com are ca obiectiv crearea celui mai mare portofoliu de cazari premium și experiențe inedite din România, luând în considerare dimensiunile pieței actuale.

Echipa platformei urmărește includerea în portofoliu a peste 2000 de cazări premium și 500 de experiențe, cu o atenție deosebită pe calitate și nu pe cantitate, consolidându-și astfel poziția de lider în turismul de nisă din România. În continuare, planurile de viitor ale platformei includ extinderea la nivel internațional.

Radu Fusea, fondator al platformei Travlocals.com, a declarat că „în urmă cu 5 ani, am lansat Travlocals.com, o platformă inedită pentru turismul de nișă din România. La vremea respectivă credeam că este o platformă de rezervări, dar timpul și limitările tehnologice ne-au demonstrat rapid că e nevoie de mai mult. Chiar dacă aveam uneori peste 100 de solicitari de rezervare pe zi, multe dintre ele rămâneau fără răspuns din partea gazdelor, din varii motive. Acest lucru a condus la schimbarea destinației din platformă de rezervare în platformă de informare. În ultimii ani am centralizat acest feedback și am început construcția Travlocals 2.0, o versiune ultra-modernă a platformei, ce înglobează majoritatea funcțiilor întâlnite la principalii competitori internaționali. În plus, ne-am asumat rolul de a digitaliza gazdele din România, făcându-le cunoscute opțiunile tehnice de care au nevoie si importanta folosirii lor.”



Citeste si