- 2 Octombrie 2020
Startup-ul românesc Tokinomo își ia director de marketing de la UiPath
„Sunt încântat să-i urez bun venit lui Vlad Ionescu în echipa Tokinomo. În prezent, Tokinomo redefinește industria de retail marketing. Este o piață uriașă și lucrăm deja cu cele mai mari branduri FMCG din peste 20 de țări. Experiența lui Vlad va fi esențială în scalarea afacerii, pe măsură ce ne extindem în întreaga lume și ne ajutăm clienții să crească vânzările la raft și să ofere cumparatorilor o experiență de shopping memorabilă.”, a declarat Ionut Vlad, CEO si co-fondator Tokinomo.
La UiPath, Vlad Ionescu a fost unul dintre primii angajați și a lucrat în diferite departamente de marketing, de la SEO și Social Media la Growth Hacking și Marketing Automation. În timpul mandatului sau de mai mult de 5 ani la UiPath, compania a crescut de la 10 la 3000 de angajați și de la o evaluare de 6.5 milioane de dolari la una de peste 10 miliarde de dolari.
„Am ajuns să cunosc echipa Tokinomo mai întâi ca investitor și apoi în calitate de consilier al CEO-ului. Tokinomo este un robot care animă în mod spontan produsele la raft. Soluția robotică pentru rafturile magazinelor este o invenție incredibilă, pare atât de simplă dar este o soluție de publicitate de proximitate complexă și extrem de eficientă. Timp de sute de ani, produsele au stat pe rafturile magazinelor, multe dintre ele nefiind observate de cumpărători și fără să poată să între în contact direct cu cumparatorii. Tokinomo dă viață produselor FMCG din magazine, le face să se miște la raft și să vorbească cu cumpărătorii. În contextul actual al epidemiei COVID19, brandurile de FMCG au o nouă modalitate de a interacționa cu consumatorii și de a le aduce zâmbetul pe buze. Tehnologia se află la intersecția dintre IoT, RetailTech și MarTech. Este o piață nouă pentru mine, dar va fi cu siguranță o aventură foarte interesantă!” a comentat Vlad Ionescu.
Tokinomo este un robot destinat bunurilor de larg consum și magazinelor de tip supermarket care, folosind o combinație de senzori, mișcare, lumină și sunet, dă viață produselor la raft și le permite să interacționeze cu cumpărătorii într-un mod memorabil.
Pe lângă impactul imediat pe care îl are asupra clienților și a experienței lor de cumpărare, Tokinomo este și una dintre cele mai eficiente soluții de marketing in-store, întrucât generează creșteri spectaculoase în vânzări, de +200% în medie.