Startup-ul TPS Engage devine de azi Blindspot. Planurile după creștere de 4X

Startup-ul românesc TPS Engage, care oferă servicii de digital OOH, adică digitalizează publicitatea pe panouri digitale din orașe, a decis să-și schimbe numele și identitatea și devine începând de astăzi Blindspot.

TPS Engage (acum Blindspot) a fost fondat în 2018 și oferă posibilitatea ca agențiile de publicitate, dar și brandurile să facă diverse campanii pe panouri digitale din orașe. În ultimii ani, startup-ul a ieșit în evidență prin campanii virale alături de artiști mari sau folosind trendurile online ale momentului, pe panouri din Statele Unite. Startup-ul îi are drept cofondatori pe Bogdan Savonea, Matei Psatta și Dan Florea.

„Am știut dintotdeauna că numele de TPS Engage nu era reprezentativ pentru povestea pe care voiam s-o spunem, dar am ales să ne concentrăm pe produs înainte de ambalaj (și pare că am ales bine)”, spune Matei Psatta, Chief Marketing Officer la Blindspot.

Blindspot e exact ce am simțit când am descoperit pentru prima oară insight-ul și oportunitatea din Digital Out of Home. Un “unghi mort” pe care companiile mari nu îl vedeau, pentru că erau obișnuite cu spreadsheets și un shotgun approach. Din fericire pentru noi, agențiile de media nu au motivația necesară pentru a intra în detalii pe un canal de promovare unde negocierile directe și rebate-urile sunt mai importante decât performanța”, adaugă acesta.

Pentru a marca momentul acesta de rebranding, TPS Engage a organizat și un concurs cu un premiu în valoare de 5.000 de dolari pentru cei care ghiceau noul nume al companiei. Participanții puteau să se înscrie cu o sugestie de nume și un email. Câștigătorul va fi anunțat săptămâna viitoare, dar, după spusele fondatorilor Blindspot, s-a documentat intens pentru a ajunge la insight-ul dorit.

De asemenea, vor fi și „premii de consolare”, adică 2.000 de dolari în credite care pot fi cheltuite pentru o campanie pe ecranele digitale din toată lumea ale Blindspot.

Rezultatele Blindspot (TPS Engage)

În urmă cu un an și jumătate TPS Engage se lansa comercial în Statele Unite, iar primul stunt de promovare a fost campania Gamestop, unde au pus un mesaj contextual în Times Square din New York, iar video-ul cu billboard-ul respectiv a ajuns să fie cea mai apreciată postare din istoria Reddit.

„ De atunci, am ajuns să lucram cu artiști precum Snoop Dogg, Kanye West, Chance The Rapper și mulți altii (am avut inclusiv o lansare de album comemorativ pentru XXX Tentacion), dar și brand-uri precum Gap, TikTok, Morning Brew, Picsart, Duolingo, MSCHF, Netflix”, explică Matei Psatta.

În momentul de față, Blindspot are peste 5.000 de advertiseri înregistrați pe platformă și, deși majoritate acontentului arătat în social media este din Times Square, clienții aleg să se promoveze peste tot în lume, pe panouri disponibile în Statele Unite, Marea Britanie, Spania, Italia, Australia sau Japonia.

„Echipa a crescut și ea, suntem în jur de 25 de oameni acum, dar poate cel mai interesant lucru e că nu avem deloc echipă de sales - tot demand-ul este strict inbound, ceea ce ne permite să ne concentrăm mai mult pe a livra o experiență bună clienților din platformă”, mai explică Matei Psatta.

Afacerile Blindspot au crescut constant în ultimele 18 luni, având o creștere lunară organică de 4X față de 2021.

Ce urmează pentru Blindspot

Pe termen lung, Blindspot vrea să ofere în continuare oportunitatea utilizatorilor și oricărui advertiser de a ajunge pe orice billboard digital din lume, cu doar câteva click-uri, fără sales pitch și multe mail-uri.

„Pe termen mediu, dezvoltăm un produs corelat cu blockchain-ul (nu, nu e un NFT) care are o utilitate reală pentru clienți și va face mediul de Digital Out of Home și mai simplu de accesat”, explică Psatta.

De asemenea, Blindspot crește și sunt în căutare de developeri și oameni de marketing, în zona de SEO și video editing.



Citeste si