- 28 Martie 2019
Studiu de caz & ebook: Cum o firmă poloneză a venit de hac marketing-ului B2B
Cu abilitățile potrivite și o cultură de companie bine construită, Netguru a reușit să impresioneze Deloitte cu o creștere a cifrei de afaceri de 644% în ultimii 3 ani!
Era clar că din perspectiva unor marketeri, nu puteam lăsa să ne scape printre degete oportunitatea a afla secretele din spatele unei astfel de evoluții spectaculoase.
Așa că ne-am pus pe treabă. Scriem de zor povestea de succes marca Netguru din sfera de marketing digital B2B.
Fondată în 2008, Netguru a crescut de la 3 la 500 de angajați în 10 ani, și a ajuns în bine-cunoscutele topuri Deloitte Fast 50, Fortune 500 sau Financial Times 1000.
Din SUA, Europa de Vest, până în Orientul Mijlociu sau Asia, portofoliul Netguru include atît startups cât și corporați în portofoliui.
Impresionant...a reușit cumva Netguru să găsească Sfântul Graal al marketing-ului digital sau are alte secrete de ascuns?
Ca să aflăm răspunsul ne-am propus să analizăm de-a fir a păr strategiile de online dar și offline marketing ale Netguru.
Așa că, citind în continuare vei afla că:
- Poți să îți maximizezi rata de conversie pe website dacă construiești un blog și website focusate pe buyer persona-ul tău
- Dacă ai o abordare strategică pe partea de dezvoltare de conținut, poți să îți crești autoritatea în fața Google și a potențialilor clienți
- Dacă te implici în comunitate o să ai acces la o bază de potențiali clienți sau angajați
- Dacă spui DA implementării de aplicații care permit automatizarea proceselor de marketing poți să ai leads și clienți calificați
Dacă vrei să afli mai multe despre astfel de studii de caz în marketing-ul online, te putem ajuta.
Cum o Companie Poloneză de ... by on Scribd