Telekom Romania lansează o campanie de promovare a businessurile autohtone

Telekom Romania invită românii să susțină micile afaceri românești să-și repornească activitatea printr-o nouă campanie intitulată #FanAfaceriMici.

Perioada aceasta marcată de incertitudini a fost foarte dificilă pentru toate afacerile, indiferent de dimensiunile lor, iar firmele locale s-au văzut nevoite să-și întrerupă activitatea sau să găsească noi modalități prin care să o continue.

Prin aderarea la inițiativa #FanAfaceriMici, românii își pot manifesta dorința de a susține afacerile lor preferate, pentru că sunt fani ai acestora și se regăsesc în spiritul promovat de această campanie.

#FanAfaceriMici este o inițiativă care oferă românilor șansa de a face diferența, prin acțiuni simple, dar de impact, precum postări în social media: cumpărați de la ei cât mai des și arătați-le dragostea pentru ei online.

Pentru a adera la campanie, utilizatorii rețelelor sociale sunt invitați să posteze o fotografie cu businessurile pe care le susțin folosind #FanAfaceriMici și să le dea tag acelor firme. Totodată, românii vor putea folosi și sticker-ele sau gif-urile puse la dispoziție de Telekom Romania, utilizând hashtag-ul #FanAfaceriMici. Toate postările publice vor intra în concurs.

Campania #FanAfaceriMici este o extensie a inițiativei de susținere a businessurilor românești, pachetul “Continuitatea Afacerii”, pe care Telekom Romania l-a lansat în luna martie, prin intermediul căruia oferea cu reducere de 100%, conectivitate mobilă nelimitată, voce și net 4G, securitatea dispozitivelor cu licențe Norton Security Online, iar pentru susținerea colaborării la distanță prin audio și/sau videoconferințe punea la dispoziție soluțiile Microsoft Teams și Cisco Webex.

Mai multe informații despre inițiativă pot fi găsite aici, iar aici găsești mai  multe informații despre pachetul Continuitatea Afacerii.



Citeste si