Telekom mărește prețurile abonamentelor. Impact și pentru B2B

Ca urmare a creșterii costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații, Telekom Romania este nevoit să majoreze preţurile abonamentelor din portofoliul fix şi mobil, pentru clienţii rezidenţiali şi de business, începând cu 15 aprilie 2019.

Telekom România anunță într-un comunicat de presă majorarea tarifelor la abonamentele din portofoliu.

Clienții business vor primi o notificare scrisă în care sunt anunțați, de asemenea, de schimbări aferente contractelor.

La sfârșitul anului 2018, Telekom Romania a atins pragul comercial de 200.000 de clienți pentru portofoliul Freedom și a investit 200.000 de euro în susținerea a 10 companii românești care au schimbat regulile în industriile în care activează.

În plus, conform rezultatelor P3, clienții pot beneficia de o rețea mobilă foarte bună și de 99,5% acoperire 4G în populația urbană și 93% în total populație (urban și rural).

De asemenea, rezultatele celui mai recent sondaj realizat de grupul Deutsche Telekom privind satisfacția clienților arată că indicele de satisfacție și raportul calitate-preț pentru clienții Telekom Romania au înregistrat o creștere semnificativă, atât pentru serviciile fixe, cât și pentru cele mobile.



Citeste si