- 11 Ianuarie 2023
Tendințe în fintech: dispozitivele POS care ajută la dezvoltarea afacerilor cu până la 25%
Plățile la POS - creștere pentru cifra de afaceri a IMM-urilor româneștimyPOS este o companie inovatoare de tehnologie financiară pentru IMM-uri din CEE, Elveția și Marea Britanie, premiată la mai multe competiții care celebrează inovația și digitalizarea. Fintechul oferă soluții de plată simple și accesibile în magazin, online și mobile pentru 150.000 de întreprinderi din peste 30 de țări europene. Startup-ul și-a dublat numărul de dispozitive POS în România în 2022, ajungând la peste 12.000 de dispozitive, însumând o creștere cu 200% a terminalelor de plată myPOS utilizate pe piața românească.
Fintech-ul internațional myPOS a încheiat anul 2022 cu o creștere considerabilă pe piața din România. „Am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 177%, rezultat care s-a datorat atât clienților din sectorul angro, cât și celor din domeniile food&beverage, health&beauty, taximetrie, retail și închirieri. Previziunea noastră pentru acest an este că ne vom dubla din nou creșterea", declară Laura Pup, Director General myPOS România.
Anul trecut, volumul tranzacțiilor prin myPOS a crescut cu 92% în Europa și cu 98% în România, iar tendința este de așteptat să se mențină.
„Statisticile recente arată că firmele pierd peste 5% din venituri din cauza ineficienței și fragmentării plăților. În plus, cercetările relevă că un terminal POS poate contribui la creșterea cifrei de afaceri cu până la 25%, acesta oferind utilizatorilor opțiuni moderne de plată și o modalitate de optimizare a activității", explică Laura Pup.
În România, numărul terminalelor de plată myPOS a crescut considerabil în 2022, mai exact cu 200%, ajungând la un total de peste 12.000 dispozitive prezente pe piață.
Fintechul pune la dispoziția comercianților dispozitive POS multifuncționale, echipate cu o cartelă de date gratuită, care asigură o conectivitate foarte bună (24/7/365). Datorită acestor avantaje, myPOS a câștigat încrederea unor branduri precum Samsung Austria și Coca-Cola HBC Ungaria, în timp ce în România își consolidează parteneriatele cu mai mulți clienți de anvergură.
De asemenea, platforma myPOS este preferată de IMM-uri, deoarece le permite acestora să își deschidă conturi în mai multe valute, să verifice stadiul plăților în timp real, printr-o aplicație mobilă, să achite cheltuielile companiei cu un card de afaceri gratuit, să plătească furnizorii, să utilizeze serviciile de e-commerce și multe altele. Companiile au acces la toate aceste instrumente fără contracte pe termen lung și taxe lunare.
„Obiectivul nostru final este să sprijinim IMM-urile să devină mai competitive și să dezvoltăm soluții de plată inteligente, adecvate pentru o economie digitală. Echipa noastră locală poate oferi consultanță antreprenorilor privind modul în care tehnologia financiară îi poate ajuta să își dezvolta afacerea", adaugă Laura Pup.