- 9 Aprilie 2025
Tigers Summit 2025 pe 15 aprilie: cine este România? Unicorni sau servicii?
După ce prima ediție din 2024 a evenimentului Tigers Summit, organizat de start-up.ro, s-a concentrat în jurul celebrării inovației românești din toate domeniile, 2025 e anul dezbaterii.
Tigers Summit 2025 - un spațiu al dezbaterii despre identitatea României
Suntem un tigru al Europei sau oaia neagră a inovației? Și, de asemenea, care sunt inovațiile care obiectiv trec dincolo de hype-ul unui simplu cuvânt?
România este țara companiilor inovatoare din domeniul tehnologiei, cum ar fi Bitdefender, UiPath, al unor giganți ai comerțului regional, cum este eMAG.
Dar România este, de asemenea, țara serviciilor IT de calitate, a companiilor de outsourcing, a agriculturii, a petrolului. A investițiilor străine.
Conform ultimelor date, România este ultima la capitolul inovație, spune Comisia Europeană. Tigers Summit 2025 explorează identitatea țării și deschide dezbaterea.
Ca în ultimii 10 ani la start-up.ro, ne dorim să creăm un spațiu de discuție. Unul al dezbaterii. Așadar, propunem câteva tematici de discuție pentru 2025:
- România - servicii IT sau unicorni? Care este identitatea noastră?
- Corporație și startup-uri - modalități de colaborare și creștere
- Tehnologie sau business tradițional?
Inovație. Un cuvânt greu. De multe ori asociat tehnologiei. Dar care nu îi este rezervat. Inovație a fost la momentul său și primul fast food din România. Și primul burger "ca la americani" pe care l-a văzut Bucureștiul de după Revoluție. Primul antivirus românesc. Primul magazin online.
În cadrul Tigers Summit renunțăm la o ceremonie tradițională de premiere. Innovation 35 va fi o listă de 35 de inovații care au schimbat România. De astăzi sau din trecut.
Innovation 35 nu se dorește un spațiu dedicat doar tehnologiei, ci dimpotrivă, un spațiu care să creeze o hartă a lucrurilor ce au putut schimba Românie sau diferite verticale economice.
Astfel, creăm un spațiu incluziv al acelor produse, companii sau acțiuni care au provocat schimbare.