- 29 Noiembrie 2023
Trei câștigători la concursul de fotografie jurnalistică susținut de Xiaomi
Workshop-ul organizat pe 27 octombrie s-a adresat studenților pasionați de fotojurnalism și a inclus informații tehnice, despre compoziție și elementele de bază ale fotografiei, dar și o componentă practică.
De asemenea, studenții au avut ocazia să înțeleagă modul în care este folosită culoarea de către fotografii profesioniști. Fie că vorbim de lumină, fie că vorbim de folosirea imaginilor alb-negru, acestea nu sunt întâmplătoare. Și deși telefoanele mobile de astăzi sunt foarte bune pentru a optimiza lumina astfel încât imaginile să arate bine, dacă vrei să faci un pas în plus, trebuie să intri în meniul de setări avansate ale telefonului și să te joci cu acestea.
Citește aici impresiile studenților legate de workshop-ul Masterpiece in Sight organizat de Xiaomi.
Studenții au ieșit astfel alături de foto jurnaliști profesioniști în oraș unde au experimentat cu ajutorul telefoanelor din seria Xiaomi 13T.=
Astfel, cele mai bune fotografii au fost premiate cu granturi în valoare unitară de 1.000 de dolari, prin care studenții pot să-și pună bazele portofoliului personal prin investiții în dispozitive și aparatură.
Xiaomi a lansat anul acesta cele mai recente smartphone-uri din seria Xiaomi 13T, două modele dezvoltate în parteneriat cu Leica, pentru a extinde experiența fotografică a utilizatorilor. Performanțele camerei și implicarea Xiaomi în domeniul artelor vizuale și al fotojurnalismului au inspirat lansarea primului proiect de educație în fotografie jurnalistică derulat de brand în România.
„La nivel global, odată cu lansarea noii serii de smartphone-uri, Xiaomi și-a asumat misiunea de a contribui, prin educație, la dezvoltarea artelor vizuale. Mă bucur să ne aliniem acestei misiuni și în România, printr-o inițiativă unică în regiune, și să contribuim prin cele mai bune asseturi ale noastre – tehnologia și experiența globală în fotografie – și prin dedicarea unor parteneri locali puternici la educarea noii generații de studenți”, a declarat Gina Gavriliu, Marketing Manager Xiaomi România.
În spatele conceptului “Masterpiece in Sight”, studenții au fost și au căutat poveștile zonelor din București, dincolo de ceea ce vedem zi de zi, poveștile oamenilor care merg pe acolo, care poposesc pe o bancă, toate prin lentila noilor Xiaomi 13T și Xiaomi 13T Pro.
Proiectul s-a desfășurat între octombrie și noiembrie 2023. Studenții prezenți la workshop au venit prin invitația către Asociația Studenților la Comunicare.