Trenduri de pandemie: românii comandă din ce în ce mai multă cafea acasă

În timp ce situația actuală sugerează că, de la începutul pandemiei, a existat o scădere generală a consumului de cafea, în principal cauzată de blocarea cafenelelor din întreaga lume, cererea de cafea de înaltă calitate rămâne pe măsură ce oamenii muncesc de acasă.

Cercetările recente comandate de către Asociația Specială a Cafelei (SCA) sub președinția Christinei Meinl, Head of Innovations la Julius Meinl, indică o creștere a consumului la domiciliu, în timp ce consumul în afara casei s-a adaptat pentru a oferi aceeași experiență a servirii cafelei, respectând noi reguli și măsuri de distanțare socială.

Cercetarea a evidențiat, de asemenea, alte modificări ale comportamentelor de cumpărare ale consumatorilor, care indică recuperarea, cum ar fi o creștere semnificativă (5,38%) a achizițiilor de tip ridicare comandă (servire to-go) și a achizițiilor online.

Astfel, Julius Meinl, care a înregistrat cel mai bun an din istoria companiei în 2019, cu o creștere a vânzărilor de + 4,5% și o creștere a profitului de + 15%, rămâne optimist cu privire la viitorul său ca marcă de frunte în industria premium a cafelei, în ciuda impacturilor provocate de Covid-19.

Compania de familie și marca HoReCa premium numărul 1 din Austria, CEE, țările adriatice, Rusia și Dubai, consideră că strategia de marcă a soluțiilor inovatoare și consistența în calitate și servicii o poziționează în mod unic pentru recuperare în 2021 și nu numai.

Pe măsură ce business-urile de tip to-go și takeaway au devenit din ce în ce mai importante, brandul a dezvoltat, de asemenea, un nou concept Coffee 2 Go, care include pahare biodegradabile to-go și materiale dedicate comerțului pentru a-și sprijini partenerii HoReCa la nivel global și pentru a-și continua eforturile de operare durabilă.



Citeste si