- 20 Noiembrie 2019
Trenduri eCommerce: Ce a vândut Fashion Days de Black Friday și care sunt trendurile de anul acesta
Coșul mediu a crescut, de asemenea, de la 400 de lei în 2018, la 450 de lei. În total, în cele 3 zile de eveniment, platforma Fashion Days a fost accesată de peste 1,5 milioane de persoane, cu 35% mai multe, comparativ cu anul trecut. Aplicația Fashion Days a fost principala sursă de comenzi, peste 70% dintre produse fiind achiziționate de pe un dispozitiv mobil.
Cel mai mare Black Friday de la Fashion DaysCu 85% dintre produse la cele mai bune prețuri din an, Fashion Days a fost destinația de online fashion în cele 3 zile de Black Friday. Bărbații au fost tot mai interesați de oferte, astfel că 40% dintre comenzi au fost plasate de către aceștia, o creștere de 8% față de 2018.
Cele mai căutate produse:- Cizme femei
- Pantofi sport femei
- Pantofi sport bărbați
- Genți
- Geci & jachete femei
- Pantofi sport Puma
- Cizme scurte, negre, UGG
- Cizme scurte, maro, UGG
- Pantofi sport New Balance
- Geantă Beverly Hills Polo Club
- Pantofi sport Puma
- Pantofi sport mid-high Nike
- Ghete impermeabile Trespass
- Pantofi sport de piele Nike
- Set ceas și brățară armani exchange
- UGG
- Nike
- Guess
- Puma
- Trespass
Comanda cu cele mai multe produse a fost plasată din București și a inclus nu mai puțin de 50 de articole, iar cel mai scump colet a inclus 29 produse și valorează 11.392 de mii de lei.
Orașele/județele din care s-au făcut cele mai multe comenzi:- București&Ilfov
- Constanța
- Cluj-Napoca
- Timișoara
- Iași